شناسهٔ خبر: 27532431 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آناج | لینک خبر

آناج گزارش می‌دهد؛

ادعا از خبر ورزشی و انکار دوباره از تراکتور/ این قصه سر دراز دارد!

باشگاه تراکتورسازی بار دیگر خبر مذاکره با لژیونر ملی‌پوش فوتبال کشورمان را تکذیب کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش آناج، روزنامه خبر ورزشی در چاپ امروز خود از پیشنهاد جدید باشگاه تراکتورسازی به رامین رضائیان لژیونر ملی‌پوش کشورمان خبر داد و اعلام کرد این بازیکن دوباره به تبریز نزدیک شده است. این روزنامه در مقاله خود مدعی شده است تراکتوری‌ها برای جذب رضائیان پیشنهاد وسوسه‌کننده‌ای به این بازیکن ارائه کرده‌اند و این درحالی است که باشگاه تراکتورسازی پیش‌تر هر گونه مذاکره با این بازیکن را تکذیب کرده بود.

در این خبر آمده است: "رامین رضاییان به تمرینات اوستنده بازگشته اما وضعیت ماندنش در این تیم مشخص نیست. در اینباره خبر از تمایل تراکتورسازى به جذب این بازیکن به گوش مى رسد. حتى این تیم تبریزى، پیشنهاد وسوسه‌کننده‌اى را به این بازیکن داده است. پیشنهادى که پیش از این نیز منجر به جذب کاپیتان‌هاى تیم ملى شد! اما این پیشنهاد وسوسه‌کننده از سوى تراکتورى‌ها به رامین چیست؟ پاسخ این سوال را در شماره امروز بخوانید"



 

بگذریم که این روزنامه با ترفند طرح سوال در پایان این مطلب سعی در جذب مخاطب و فروش دارد اما جالب است بدانید که این خبر هم از سوی مسئولان باشگاه تبریزی تکذیب شد. مرتضی موسوی زنوز مدیر روابط عمومی باشگاه تراکتورسازی در این باره اظهار داشت: «رضاییان بازیکن بزرگی است و او می‌تواند کمک حال تیم ما باشد اما تاکنون مذاکره ای با این بازیکن نداشتیم. ما به دنبال جذب مدافع هستیم اما تاکنون پیشنهادی به رامین رضاییان ندادیم و او در لیست خرید ما قرار ندارد.»

اینکه تراکتوری‌ها در پست جناحین دفاعی پس از جدایی بازیکنان توانمند خود یعنی سعید آقایی و محمد ایرانپوریان که هر دو راهی سپاهان شدند، با مشکل کمبود بازیکن روبرو هستند، بر کسی پوشیده نیست و در این حال طبیعی است که نام‌هایی نیز مطرح شود اما معلوم نیست که این انکارهای باشگاه تراکتورسازی از آن انکارهای معمول در فوتبال ایران است که رنگ واقعیت به خود می‌گیرد یا خیر؟



 

درحال حاضر رامین رضائیان و احسان حاج‌صفی، لژیونرهای ملی‌پوش فوتبال کشورمان که در آستانه جدایی از تیم‌های خود قرار دارند، دو بازیکنی هستند که خبرهایی در خصوص حضورشان در تراکتور به گوش می‌رسد که در این بین حاج‌صفی باتوجه به سابقه حضورش در تیم تراکتورسازی و گزارش‌هایی که منابع خبری از احتمال بازگشت این بازیکن به فوتبال کشورمان داده‌اند، بعید نیست که دوباره راه تبریز را در پیش گرفته و برای دومین بار پیراهن سرخ را بر تن کند.

با تمام این تفاسیر، بایستی منتظر ماند و دید تراکتوری‌ها در ادامه فصل نقل و انتقالات که تا روز سیزدهم شهریور ماه ادامه دارد، چه نفراتی را به تیم خود اضافه خواهند کرد؟ آنچه مسلم است این تیم با توجه به استخدام 4 بازیکن خارجی قادر به جذب بازیکن دیگر با این سهمیه نخواهد بود و تنها جای بازیکنان آزاد ایرانی و یک سهمیه لیگ برتری در سبد خرید سرخ‌پوشان وجود دارد.

انتهای پیام/

نظر شما