وی با بیان اینکه شبکه سراسری پست این امکان را به وجود آورده است تا تولیدکنندگان آثار فرهنگی و هنری بتوانند محصولات خود را از طریق درگاه های اینترنتی و سایر شیوههای موثر پیش فروش کنند، اظهار کرد: شرکت ملی پست در این سرویس تضمین میکند که همه محصولات خریداری شده طی چند روز مشخص در سراسر کشور (حتی نقاط روستایی) با امنیت کامل به دست علاقمندان برساند .
احمدی به سابقه تاریخی حمایت پست از فعالیتهای فرهنگی، از جمله نرخ تخفیفی 50درصدی برای ارسال کتب، مجلات و روزنامه ها، بر نگاه غیر انتفاعی در طراحی و ارایه این سرویس تاکید کرد و افزود: مطالعات علمی نشان میدهد که توسعه فرهنگی کشورها در افزایش استفاده از خدمات ارتباطی پست موثر است، بنابراین شرکت ملی پست رویکرد بلندمدتی برای شناسایی نیازهای این حوزه و خلق سرویس های کارآمد اتخاذ کرده است.
معاون فنی و بازرگانی از تمبر پستی به عنوان یکی از ارزشمندترین کالاهای فرهنگی ماندگار یاد کرد و افزود: قطعهای از تمبر اختصاصی آلبوم ایران من نیز که پیش از این رونمایی شده است، به عنوان هدیه فرهنگی پست به علاقمندانی که محصول را از طریق بازار الکترونیک پست خریداری میکنند، هدیه میدهیم.
احمدی تصریح کرد: تعداد افراد علاقمند به خرید نسخه اصل آثار فرهنگی و هنری زیاد است بنابراین اطلاع رسانی موثر نسبت به آگاهی آحاد جامعه از قابلیتهای این سرویس بسیار مهم محسوب می شود.
وی در ادامه آمادگی شرکت ملی پست به منظور ارایه این سرویس به همه صاحبان آثار فرهنگی و هنری به صورت سراسری یا منطقه ای خبر داد.
بر اساس این گزارش، آلبوم موسیقی «ایران من» روز 26 مرداد ماه از طریق سامانه بازار الکترونیک شرکت ملی پست و سایر درگاه های فروش اینترنتی به منظور پیش فروش با قیمت 120 هزار ریال عرضه شده است و طبق زمان بندی اعلام شده، همه خریدها پس از هشتم شهریورماه شخصی سازی و به مراکز استانها و شهرستانهای کشور ارسال میشود تا با اطلاع رسانی پیامکی در یک بازه زمانی یکسان در تمامی نقاط کشور توزیع و تحویل شود.
نظر شما