شناسهٔ خبر: 27530790 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رئیس هیئت فوتبال استان البرز:

تیم مقاومت البرز روند رو به رشدی داشته است

کرج - رئیس هیئت فوتبال استان البرز گفت: تیم مقاومت در چند دیدار اخیر خود روند رو به رشدی داشته و این تیم می‌تواند در این فصل از رقابت‌ها رتبه بالایی را کسب کند.

صاحب‌خبر -

منصور بیک وردی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: خوشبختانه در سه ماهی که سکان هیئت فوتبال استان البرز را بر عهده گرفتم شرایط خوبی حکم‌فرما شده است و مهم‌ترین حرکتی که در این مجموعه انجام‌شده بدهی‌های هیئت فوتبال به داوران و دیگر سازمان‌های مربوطه  پرداخت‌شده است و این می‌تواند مسیر را برای فوتبال البرز هموار کند.

وی ادامه داد: متأسفانه در سال‌های گذشته هیئت فوتبال تعامل خوبی با باشگاه اُکسین نداشت، بدهی این باشگاه به هیئت فوتبال باعث شده بود حواشی فراوانی ایجاد شود ولی باروی کار آمدن مدیریت جدید باشگاه و تغییرات فراوان در کادر فنی بسیاری از این مشکلات حل شد و اُکسین فعالیت خوبی در استان البرز دارد، امیدوارم این تیم بتواند به لیگ برتر فوتبال ایران صعود کند.

رئیس هیئت فوتبال استان البرز در ادامه به مهم‌ترین برنامه‌های هیئت فوتبال اشاره کرد و گفت: روزی اولی که این مسئولیت بر دوش من گذاشته شد هدفم رشد فوتبال در البرز بوده است در حال حاضر لیگ‌های استانی بانظم خوبی در حال برگزاری است و تیم‌های ملی نوجوانان ایران و بانوان اردوی چندروزه‌ای را در البرز برگزار کردند که امکانات خوبی در اختیار آن‌ها قرار داده شد و درنهایت ظرفیت فوتبال البرز در حال افزایش است و باید منتظر اتفاقات خوب برای این رشته پرطرفدار در البرز باشیم.

بیک وردی در ارتباط با فوتسال البرز گفت: خوشبختانه گروه جدیدی که مسئولیت فوتسال البرز را بر عهده گرفتند برنامه‌ریزی منظمی داشته‌اند و لیگ استانی به‌زودی در تمامی رده‌های سنی برگزار می‌شود، در ارتباط با باشگاه مقاومت هم‌بازی‌های این تیم در لیگ برتر در حال برگزاری است و نتایج نسبتاً خوبی کسب‌شده و این تیم البرزی می‌تواند در این فصل از رقابت‌ها رتبه بالایی را کسب کند.

وی گفت: فوتبال در البرز از پتانسیل بالایی برخوردار است ولی امکانات سخت‌افزاری پایین است به همین منظور نیاز داریم در بخش سرانه ورزشی پیشرفت داشته باشیم چون هرروز به علاقه‌مندان به فوتبال بیشتر می‌شود ولی نبود محل تمرین و مسابقات به ضرر ما خواهد بود.

نظر شما