شناسهٔ خبر: 27530757 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فرهیختگان آنلاین | لینک خبر

داستان یک دعوای دو سر باخت

اشتباه بزرگ آقای صغر سن!

این حمله کعبی با پاتک دیروز خداداد همراه شد. با تندترین جملات به کعبی حمله کرد و پاسخ او را داد مخصوصا پاسخ آن حمله کعبی را که گفته بود حتی یک بچه هفت ساله هم آن تک‌به‌تک بازی استرالیا را گل می‌کرد و خداداد 20 سال است دارد برای آن گل در شهرهای مختلف به مردم فحش می‌دهد!

صاحب‌خبر -
به گزارش «فرهیختگان آنلاین»، وقتی خداداد از سپیدرود رفت، انگار نوبت حسین کعبی رسید تا پاسخ اخراجش از سپیدرود را بدهد و انتقامش را از سرمربی جدا شده بگیرد. او به تعداد بازی‌های ملی خداداد اشاره کرد که خیلی کمتر از بازی‌های کعبی است و تاکید کرد که خداداد به او حسادت می‌کرده! اما حمله او بی‌پاسخ نماند.

«من در سال 1389 که در تیم ملی نبودم هم خاطره از تیم ملی دارم. یکی از بازیکنانی که هنوز بازی می‌کند و یکی از بازیکنان سابق که الان مربی شده است، می‌خواستند قطبی را بردارند. آنها به رحمتی، سیدجلال و چند نفر دیگر هم گفته بودند که بروند پیش سعیدلو و کار مربی را تمام کنند ولی بقیه این ماجرا را قبول نکردند.»

این حمله خداداد به‌شدت باعث ناراحتی کعبی شد. ناراحتی او کار را به جایی رساند که دوباره علیه خداداد حرف زد مخصوصا علیه آن بخشی که به بازی‌های ملی کعبی و پول دادنش به برانکو برمی‌گشت.

«من هم خاطره از فوتبال زیاد دارم ولی دوست ندارم زیاد تعریف کنم؛ مثلا یک آقایی بود که در هتل کادوس برای بقیه تعریف می‌کرد برانکو ایوانکوویچ از بازیکنان تیم‌ملی پول می‌گرفت. می‌گفت برانکو پولکی بود ولی در مصاحبه‌هایش از همین برانکو تعریف می‌کرد! این آقا خیلی شفاف و واضح می‌گفت حسین کعبی، ایمان مبعلی، ابراهیم میرزاپور، ناجی بداوی و علوی ۵ بازیکن فولاد بودند که به برانکو ایوانکوویچ پول می‌دادند تا در تیم‌ملی بازی کنند. او علیه برانکو سمپاشی می‌کرد. گیریم که حرف این آقا درست باشد؛ من یک بازی پول دادم، دو بازی پول دادم، نکند برای ۹۷ بازی ملی پول دادم؟! من اگر بازیکن ضعیفی بودم، اگر برای تیم‌ملی حاشیه درست می‌کردم، شک نکنید این همه بازی ملی نمی‌کردم. من سال‌ها با برانکو کار کردم. او یکی از بهترین مربیانی بود که شاگردی‌اش را کردم. برانکو همواره تلاش می‌کرد بهترین‌ها را بازی بدهد. دیدید که در سال‌های حضور او بازیکنان باشگاه‌های دیگر هم فرصت بازی در تیم‌ملی را به‌دست آوردند.»

این حمله کعبی با پاتک دیروز خداداد همراه شد. با تندترین جملات به کعبی حمله کرد و پاسخ او را داد مخصوصا پاسخ آن حمله کعبی را که گفته بود حتی یک بچه هفت ساله هم آن تک‌به‌تک بازی استرالیا را گل می‌کرد و خداداد 20 سال است دارد برای آن گل در شهرهای مختلف به مردم فحش می‌دهد!

«از قول من بنویس، کوچولو، پسرجان! در مورد من بزرگان فوتبال ایران، مثل مهاجرانی، پروین، روشن، قلعه‌نویی، کریمی و... حرف می‌زنند، آنها سطح فوتبال من را می‌دانند ولی شمایی که متخصص در مورد رژ لب، ریمل و لوازم آرایش هستی، در مورد فوتبال صحبت نکن! اگر ۲۰۰ بازی ملی هم داشته باشی بچه‌محل‌هایت هم تو را نمی‌شناسند، این را یادت باشد.»

پاسخ تند خداداد البته شامل حرف‌های دیگری هم می‌شد که نیازی به نوشتنش نیست چون حتما در کانال‌های مختلف شبکه‌های اجتماعی مطالعه‌شان کرده‌اید.

این اما پایان کار نیست. احتمالا دوباره یکی این می‌گوید و یکی آن و این دو علیه همدیگر آنقدر حرف می‌زنند تا مثل بی‌شمار دعواهای همه این سال‌ها، یکی بیاید و آنها را آرام کند یا اینکه بروند و از همدیگر شکایت کنند.

این وسط اما قصه اینجاست که بازنده این دعوا قطعا خداداد نیست. خاطره ‌برانگیزترین حرکت کعبی همان لگدی است که به فیگو زد و باعث خنده همه شد اما خداداد در بازی‌های زیادی برای تیم‌ملی گل زد و خاطره ساخت. خداداد کسی بود که ما را به جام‌جهانی رساند و غیبت20 ساله‌مان را تمام کرد. خداداد کسی است که مردم ما از او خاطرات فراوانی دارند. کعبی با حمله کردن به خداداد بزرگ‌ترین اشتباهش را مرتکب شد چراکه مقبولیت و محبوبیتی ندارد که بخواهد در مصاف با خداداد هزینه کند. او می‌توانست پخته‌تر عمل کند و نه با حمله به خداداد که با بزرگ کردن خداداد و حتی دفاع از او، برای خودش بزرگی بخرد. دعوای این دو بازیکن ملی البته به‌نفع هیچ‌کدام‌شان نیست اما کعبی این وسط بیشتر ضرر خواهد کرد. خداداد تا ابد زننده گل تاریخی ملبورن خواهد ماند اما کعبی... .

 

* نویسنده : هومن جعفری روزنامه‌نگار

نظر شما