شناسهٔ خبر: 27530649 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیرکمیته امداد ناحیه ۲ ساری:

۱۷ هزار نیازمند تحت پوشش کمیته امداد ساری هستند

ساری - مدیر کمیته امداد ناحیه دو ساری شمار نیازمندان تحت پوشش را ۱۷ هزار نفر اعلام کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، سیدرضا ساداتی پیش ازظهر دوشنبه در جلسه شورای اداری ساری به اهداف بالای حضرت امام راحل برای رسیدگی به امور محرومین و تشکیل کمیته امداد اظهار داشت: در شهرستان ساری بیش از ۱۷ هزار نفر شامل ۱۰ هزار خانوار تحت پوشش هستند که هفت هزار و ۸۴۳ خانوار معیشت بگیر هستند.

وی شمار زنان سرپرست خانوار را پنج هزار و ۲۸۴ خانوار، تعداد ایتام را ۵۸۶ نفر و ۵۲۸ خانوار تحت پوشش را مستاجر اعلام کرد و گفت: ۲۲۱ بیمار زمینگیر صعب العلاج نیز تحت پوشش کمیته امداد قرار دارند.

ساداتی یادآور شد: در سال جاری برای ۱۵۰ خانوار تحت حمایت مسکن احداث می شود و از این تعداد ۱۰۰ خانوار روستایی هستند.

مدیر کمیته امداد ناحیه ۲ ساری یادآور شد: در سال قبل بیش از ۶۰۰ طرح اشتغال مددجویان با اعتبار ۱۴ میلیارد تومان اجرا شده است و در سال جاری از محل توسعه روستایی، وام های کمیته امداد و تبصره ۱۶ نیز تسهیلات ارائه می شود.

ساداتی به درپیش بودن عید سعید قربان و بازگشایی مدارس اشاره کرد و گفت: در شهرستان ساری دو هزار و ۶۰۰ کیلوگرم گوشت بین نیازمندان توزیع می شود.

وی با بیان ۱۵۱۲ خانوار مطلقه و ۶۸۸ خانوار دارای سرپرست بیمار و ۲۵۰ خانوار دارای سرپرست زندانی هستند گفت: لازم است برای عید سعید قربان قربانگاهی پیش بینی شود تا خانوارها نسبت به تهیه قربانی و گوشت اقدام کند.

ساداتی ادامه داد: هزار و ۵۵۸ دانش آموز و دانشجو تحت پوشش کمیته امداد هستند و باید شرایط لازم برای تامین لوازم التحریر، پوشاک و غیره صورت گیرد.

نظر شما