شناسهٔ خبر: 27530452 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

پاسخ ناظم‌الشریعه به انتقادات: در تیم ملی بازیکن گمنام نداریم/ بپرسید گیولی کجا بوده است

سرمربی تیم ملی فوتسال در واکنش به دعوت از بازیکن گمنام گفت: بروید بپرسید این بازیکن کجا بازی کرده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، حضور دو بازیکن در تیم ملی فوتسال درحالی که تیم باشگاه ندارند، باعث ایجاد شائبه و طرح انتقاداتی علیه محمد ناظم‌الشریعه سرمربی تیم ملی شد. دانیال گیولی و حمیدرضا ره‌انجام که با وجود گذشت شش هفته از لیگ برتر بازی نکرده‌اند، دو بازیکنی هستند که در فهرست ۱۸ نفره تیم ملی فوتسال گنجانده شده‌اند.

ناظم‌الشریعه در گفت‌وگو با ایسنا، درباره دلیل دعوت از این دو بازیکن توضیح داد: دانیال گیولی دو سال پیش در تیم ملی امید و دانشگاه آزاد بازی می‌کرد و بروید بپرسید پارسال هم کجا بوده است. ما ۶۰ بازیکن را دعوت کرده بودیم که گیولی نیز بین آن‌ها بود و بعد از ارزیابی وضعیت، به اردوی جدید نیز دعوتش کردیم. این که او بازیکن گمنامی است، درست نیست. حمیدرضا ره‌انجام نیز به دلیل مشکل خدمت سربازی‌اش نتوانسته در لیگ بازی کند. او در مرحله قبلی اردوهای ما بود و اگر در اردوی فعلی دعوتش نمی‌کردیم، نمی‌گفت چرا مرا دعوت نکردند؟ البته قبول دارم ره‌انجام در شرایط مسابقه قرار ندارد و اگر در تمرین‌ها وضعیت خوبی نداشته باشد، مرحله بعدی دعوتش نمی‌کنیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال همچنین درباره عدم دعوت از مهدی جاوید، فرهاد توکلی و احمد اسماعیل‌پور به دلیل خداحافظی آن‌ها از تیم ملی گفت: ما سعی می‌کنیم کار درست را انجام دهیم. نیازی نبود این بازیکنان در اردو باشند. ضمن این که جاوید و توکلی در جام باشگاه‌های آسیا بازی کردند و اسماعیل‌پور هم به دلیل حضور در لیگ چین خسته بود. هیچ مشکلی از این بابت نداریم و قطعا از این بازیکنان برای تورنمنت تبریز دعوت خواهد شد. همچنین اصغر حسن‌زاده که کاپیتان تیم ملی است به دلیل حضور در جام باشگاه‌ها از اردوهای بعدی به تیم دعوت خواهد شد.

او همچنین با اشاره به اتمام مرحله نخست اردوی تیم ملی فوتسال در مرکز ملی فوتبال اظهار کرد: اردو ما از عصر شنبه آغاز و صبح امروز (دوشنبه) به اتمام رسید. مرحله بعدی نیز از ۱۰ تا ۱۲ شهریور و ۲۴ تا ۲۷ شهریور برگزار خواهد شد. تعدادی از بازیکنانی که در مرحله اول دعوت شده بودند در مراحل بعدی نیز حضور خواهند داشت.

ناظم‌الشریعه در پایان و در پاسخ به این پرسش که سطح مسابقات لیگ برتر در شش هفته ابتدایی را چطور ارزیابی می‌کند به ایسنا گفت: این که مسابقات به صورت پلی‌آف برگزار می‌شود، خوب است. هرچند حساسیت بازی‌های ابتدایی لیگ را کاهش داده اما در مجموع تعداد بازی‌ها زیاد شده و به نفع لیگ است. من نیز دو بازی را بین تیم‌های مقاومت البرز با مس و اهورای بهبهان با شهروند ساری  مشاهده کردم. در بازی اول مس به نظرم خسته بود اما بازی کیفیت خوبی داشت. بازی شهروند و اهورا هم خوب بود اما به اعتقادم بازی‌ها رفته رفته بهتر خواهد شد.

انتهای پیام

نظر شما