شناسهٔ خبر: 27530223 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

معاون اداره کل بهزیستی خوزستان خبر داد:

شیرخوارگاه و ادارات بهزیستی خوزستان آماده دریافت نذورات عید قربان

اهواز - معاون مشارکت های مردمی اداره کل بهزیستی خوزستان گفت: شیرخوارگاه و ادارات بهزیستی این استان آماده دریافت نذورات، گوشت های قربانی و کمک های مردمی و توزیع آن در میان مددجویان هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، مهران کریمیان اظهار کرد: شیرخوارگاه و مراکز نگهداری ایتام بهزیستی در عید قربان آماده دریافت نذورات مردمی هستند.

وی گفت: برنامه دهه ولایت توسط سازمان بهزیستی و با هدف جلب مشارکت های خیران در استان برگزار می شود و این دهه فرصتی مناسب برای همراهی هر چه بیشتر مردم و خیران با افراد تحت پوشش سازمان بهزیستی است.

کریمیان افزود: در حال حاضر بیش از ۳۲ هزار خانوار زن سرپرست و ۸۵ هزار معلول تحت پوشش اداره کل بهزیستی خوزستان هستند که به رغم تلاش های صورت گرفته برای حل مشکلات افراد تحت پوشش از سوی بهزیستی، این سازمان به تنهایی قادر به حل مشکلات مددجویان نیست و نیازمند یاری جدی مردم نوع دوست استان است.

معاون مشارکت های مردمی بهزیستی خوزستان ادامه داد: به همین منظور در برنامه ای که از عید سعید قربان تا عید سعید غدیر در تمام مراکز و مجتمع های دولتی بهزیستی در سراسر استان انجام می شود، اقدام به جمع آوری کمک های نقدی و غیرنقدی مردم خواهیم کرد تا از این طریق کمک های مردم به دست نیازمندان واقعی برسد.

کریمیان عنوان کرد: ۷۰ مرکز و مجتمع بهزیستی در ۲۷ شهرستان آماده جمع آوری کمک های مردمی هستند.

وی افزود: مرکز نگهداری ایتام فتح المبین واقع در اهواز، سپیدار، بلوار فنی و حرفه ای، جنب آتش نشانی آماده دریافت نذورات و قربانی ها و کمک های همشهریان اهوازی است.

نظر شما