شناسهٔ خبر: 27529988 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

ادامه پیگیری‌های تسنیم| وعده نماینده سنندج برای افزایش پروازهای فرودگاه سنندج توخالی بود

R7848/P1486/S6,66/CT7

وعده علوی نماینده مردم شهرستان‌های سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس برای افزایش پروازهای فرودگاه سنندج تنها در حد شعار و توخالی بود!

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، از ابتدای امسال با انتشار گزارش‌ها و گفت‌وگوهای مختلفی با عنوان «آیا وعده استاندار برای افزایش پروازهای فرودگاه سنندج محقق می‌شود؟»، «پروازهای فرودگاه سنندج افزایش می‌یابد؛ احتمال افزایش پروازهای فرودگاه سنندج به 17 پرواز»، «فرودگاه سنندج "نیمه‌تعطیل"‌ شد؛ وعده استاندار کردستان برای افزایش پروازها تحقق نیافت»، «تعداد پروازهای فرودگاه سنندج قابل قبول نیست» و «بابت کاهش پروازهای فرودگاه سنندج به وزیر راه و شهرسازی تذکر می‌دهم» پیگیری مشکل کمبود پروازهای فرودگاه سنندج را دستور کار قرار دادیم.

پس از پیگیری‌های مدام مشکل کمبود پروازهای فرودگاه سنندج، علوی نماینده مردم شهرستان‌های سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس در تماس تلفنی با خبرنگار تسنیم از افزایش تعداد پروازهای فرودگاه سنندج خبر داد و اظهار کرد: "باتوجه به کمبود پروازهای فرودگاه سنندج، این موضوع را در دستور کار قرار بوده‌ام و تا یک هفته آینده پروازها افزایش می‌یابد"، سپس صحت این اظهارات را از طریق مدیرکل فرودگاه‌های کردستان پیگیری کردیم که وی نیز افزایش پروازها را تایید کرد.

خبرگزاری تسنیم بنا بر وظیفه ذاتی علاوه بر انعکاس واقعیت‌ها، اقدامات و کارهای مثبت انجام‌شده برای توسعه استان و مردم را نیز منعکس می‌کند و در گزارشی باعنوان «پیگیری‌‌‌های تسنیم نتیجه داد؛ ‌پروازهای فرودگاه سنندج افزایش می‌یابد» این خبر خوش را برای مردم منعکس کردیم، تا اینکه گذرمان به فرودگاه افتاد و پس از شنیدن نگرانی‌های برخی از مسافران و پیگیری مجدد موضوع، متوجه شدیم که وعده نماینده سنندج به مردم تنها در حد شعار و توخالی بوده است!

مدیرکل فرودگاه‌های استان کردستان در پاسخ به سؤال خبرنگار تسنیم که آیا با توجه به وعده نماینده سنندج، پروازهای فرودگاه سنندج افزایش پیدا کرد، اظهار داشت: «خیر»، متأسفانه هنوز پروازها افزایش پیدا نکرده است و وضعیت شرکت‌های هواپیمایی نیز مناسب نیست و نسبت به دو ماه گذشته بدتر شده است.

محسن سیف‌زاده افزود: در حال حاضر در طول هفته تنها 11 پرواز رفت‌وبرگشت در فرودگاه سنندج برقرار است و بعدازظهرها نیز پروازی نداریم.

گرچه بیگلری رئیس مجمع نمایندگان کردستان در مجلس و کریمی نماینده مردم بیجار در مجلس نیز در گفت‌وگوهای جداگانه‌ای نارضایتی خود را از کمبود پروازهای فرودگاه سنندج اعلام کردند و وعده دادند که بابت کاهش پروازهای فرودگاه سنندج در صحن علنی مجلس به وزیر راه و شهرسازی تذکر و موضوع را پیگیری می‌کنند اما سخن‌های شیرین پشت‌تلفن آنها نیز هنوز جامه عمل نپوشانده و تنها در حد شعار باقی مانده است! و این رسانه در گزارش‌های بعد به آن می‌پردازد.

سؤال از این نمایندگان مجلس این است، نکند اظهارات خودشان را در گفت‌وگو با نگارنده از خاطر برده‌اند؟! نکند یادشان رفته که وعده پیگیری موضوع را دادند و به صراحت عنوان کردند: بابت کاهش پروازهای فرودگاه سنندج به وزیر راه و شهرسازی تذکر داده می‌شود، تذکر که ندادید، وعده پیگیری مشکل کمبود پروازها را به کجا رساندید!

این نمایندگان مجلس بدانند که در صورت عملی نکردن وعده‌هایشان به مردم، فایل صوتی اظهارات آنان در زمانی مناسب، به صورت کامل در اختیار افکار عمومی قرار خواهد گرفت تا  خود «مردم» درباره آنها قضاوت کنند.

انتهای پیام/م

نظر شما