شناسهٔ خبر: 27529498 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تابناک | لینک خبر

ناکامی پرچمدار و تیراندازان ایرانی دربازی های آسیایی

صاحب‌خبر -

در دومین روز بازی های آسیایی جاکارتا، کاروان ایران در رشته تیراندازی نتایج مناسبی کسب نکرد و الهه احمدی پرچمدار ایران از کسب مدال بازماند.

به گزارش تابناک ورزشی، در مقدماتی و فینال  تفنگ 10 متر مردان و زنان امیرمحمد نکونام، ملی‌پوش تیراندازی در ماده تفنگ 10 متر انفرادی در رده ششم قرار گرفت و راهی فینال شد. امیرمحمد نکونام که روز گذشته در ماده میکس تفنگ 10 متر در کنار نجمه خدمتی از راهیابی به فینال بازماند، امروز خوش درخشید و در رشته تفنگ بادی 10 متر انفرادی توانست به رده ششم برسد و راهی فینال شود.  نکونام در نهایت به عنوان هفتمی بسنده کرد. در این مسابقات تیرانداز چینی قهرمان شد و تیراندازهایی از کشور هند و تایوان نقره و برنز گرفتند.

دیگر نماینده ایران امیرسیاوش ذوالفقاریان که اولین حضور خودش در این رقابت‌ها را تجربه می‌کند در رده دوازدهم قرار گرفت و  نتوانست به فینال برسید. این در حالی است که دو نماینده از چین و دو تیرانداز از هند و تایوان و چین تایپه راهی فینال شدند. فینال این ماده تا ساعاتی دیگر برگزار می شود.

 الهه احمدی پرچمدار کاروان ایران و همچنین آرمینا صادقیان در رشته تفنگ 10 متر حاضر شدند. احمدی در جایگاه پنجم قرار گرفت و صادقیان در رده ششم ایستاد و هر دو راهی فینال شدند. نمایندگان کشورهای چین، هند، کره، مغولستان، چین تایپه و سنگاپور به فینال راه یافتند.در فینال الهه احمدی با امتیاز 141.8 در رده هفتم ایستاد و آرمینا صادقیان کم سن و سال ترین عضو کاروان ایران در حالی که رقابت سختی برای کسب مدال داشت، با امتیاز 206.3 به مقام چهارمی بسنده کرد.

 

نظر شما