شناسهٔ خبر: 27528940 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: بانک ورزش | لینک خبر

معلول: برای دیدار با پرسپولیس آماده‌ایم

صاحب‌خبر -

بانک ورزش - سرمربی تیم فوتبال الدحیل قطر, پس از توقف بدون گل شاگردانش مقابل الریان در هفته سوم لیگ این کشور این تساوی را حاصل بدشانسی و از دست رفتن موقعیت‌های فراوان به دلیل بی‌دقتی مهاجمانش دانست.

 

به گزارش بانک ورزش، معلول در این خصوص گفت: نتیجه چیزی از تلاش و برتری واضح ما مقابل الریان کم نمی‌کند. همه دیدند که تیم برتر میدان بودیم و موقعیت‌های زیادی داشتیم که از دست رفت. فکر می‌کنم این بهترین بازی ما بود از زمانی که هدایت دحیل را بر عهده گرفته‌ام. الریان توان مقابله با ما را نداشت اما آرزو می‌کردم چنین نمایش خوبی با پیروزی ما همراه می‌شد.

 

معلول همچنین گفت: در این بازی موقعیت‌های زیادی را از دست دادیم, اما بازی خوبی انجام دادیم که این اهمیت زیادی دارد. فکر می‌کنم با آمادگی خوبی به مصاف پرسپولیس می‌رویم. از قدرت خودمان اطمینان داریم. گل نشدن فرصت‌ها یک بحران نیست چون نشان می‌دهد خیلی راحت می‌توانیم موقعیت‌های زیادی بسازیم که این خوب است. تیم ما برای حضور در این بازی کاملا آماده است و هیچ مشکلی نخواهیم داشت. مادبو هافبک میانی ما برای حضور در این بازی آماده می‌شود و کریم بوضیاف هم بعد از مصدومیت می‌تواند در مسابقه برگشت ما را همراهی کند. با وجود تمام مصدومیت‌ها می‌گویم که با تمام قدرت و آمادگی کامل به مصاف پرسپولیس می‌رویم.

 

نظر شما