شناسهٔ خبر: 27528230 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

10نقطه پرتصادف گلستان اصلاح می شود

گرگان - ایرنا- معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان با بیان اینکه 48 نقطه در جاده های استان پرحادثه است، گفت: امسال 11میلیارد ریال اعتبار برای رفع مشکلات و اصلاح 10 نقطه پرتصادف ابلاغ شده است.

صاحب‌خبر -

براساس اعلام روز دوشنبه راهداری به ایرنا عادل مصدقی اظهار داشت: این اعتبارات از محل منابع ملی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور تامین و صرف اجرای اقدامات زودبازده و کم هزینه می شود.
به گفته وی، اقدامات زودبازده و کم هزینه شامل آرام سازی ترافیک با تهیه و نصب تابلو و علائم افقی وعمودی، تعریض رمپ ها و آب روها در محل تقاطع ها بوده که در دست اجرا قرار دارد.
وی، نقاط مد نظر برای اصلاح را 'تقاطع سیدمیران در جاده قدیم گرگان- کردکوی، بریدگی مجتمع یاران در ابتدای آهنگرمحله و تبدیل آن به دوربرگردان عریض در بزرگراه گرگان- علی آباد، تقاطع گوزن فارس در محور نوده ملک به سمت عطاآباد و تقاطع دوزین در محور مینودشت - گالیکش' بیان کرد.
به گفته مصدقی، 'تقاطع گوگجه در محور کلاله به مراوه تپه، تقاطع تمرقره قوزی در محور کلاله به مراوه‌تپه، پارکینگ اول در محور جنگل گلستان، قوس گوگل در محور مینودشت به گالیکش، تقاطع گناره در محور فاضل آباد به گرگان و دوربرگردان خروجی محور علی‌آباد' 6 نقطه دیگری هستند که درحال رفع و اصلاح مناطق پرتصادف آنها هستیم.
استان مرزی گلستان بالغ بر پنج هزار کیلومتر راه اصلی، فرعی و روستایی دارد، این استان بین دو قطب گردشگری شمال کشور و زیارتی مشهد واقع است.
1648

نظر شما