شناسهٔ خبر: 27526745 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

سهرابی در گفت‌و‌گو با برنا مطرح کرد؛

انعقاد تفاهم نامه وزارت ورزش و جوانان با ورزات کشور سرآغاز تحول گسترده در اعتبار بخشی هویت جوانان

دبیر موسسه انجمن پیام آوران تندرستی در اصفهان، گفت: از زمان حضور دکتر سلطانی فر به خصوص آقای تندگویان به عنوان معاونت در حوزه جوانان، یک تحول گسترده در اعتبار بخشی و هویت بخشی صورت گرفت.

صاحب‌خبر -

نورالدین سهرابی دبیر موسسه انجمن پیام آوران تندرستی در اصفهان،  در گفت‌و‌گو با خبرنگار جوانان خبرگزاری برنا در مورد انعقاد تفاهم‌نامه وزارت ورزش و جوانان و وزارت کشور برای ترویج توسعه فعالیت‌های سمن‌ها اظهار داشت: در حوزه جوانان چند اتفاق خوب در ایام گذشته افتاد که پشت سر هم بود و برای جوانان کشور نقطه عطف به حساب می‌اومد.

وی ادامه داد: یکی از موارد ممنوعیت طرح به کارگیری بازنشستگان که نمایندگان مجلس رای دادند و  دیگری استفاده از ظرفیت جوانان در تشکل‌های اجتماعی و جوانان است که این موضوع توجه ویژه وزارت ورزش و جوانان برای حضور فعال  جوانان در جامعه را نشان می دهد.

دبیر موسسه انجمن پیام آوران تندرستی در اصفهان، از ثبت 120 سمن در استان اصفهان خبر داد و تصریح کرد: در حال حاضر 40 سمن در این استان در حال ثبت است و در مجموع 160 سمن فعال در این شهر فعالیت می‌کنند.

سهرابی با بیان اینکه اصفهان یکی از استان های پیشتاز در مشارکت های جوانان است، گفت: از زمان حضور دکتر سلطانی فر به خصوص آقای تندگویان به عنوان معاونت در حوزه جوانان، یک تحول گسترده در اعتبار بخشی و هویت بخشی صورت گرفت.

 

 

 

 

نظر شما