شناسهٔ خبر: 27526573 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: نصر-قدیمی | لینک خبر

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس:

هیچ کمبودی در تولید بنزین نداریم

نصر: سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس گفت: با قاطعیت و به عنوان یک فرد مطلع در حوزه انرژی می‌گویم که به هیچ عنوان کمبود بنزین در کشور نداریم.

صاحب‌خبر -

به گزارش نصر به نقل از فارس، اسدالله قره‌خانی عصر یک‌شنبه در نشست خبری با خبرنگاران استان گلستان با اشاره به اینکه ما در حوزه صادرات نفت حتی پس از تحریم‌ها نیز مشکلی نخواهیم داشت، اظهار کرد: ما در حال حاضر می‌توانیم مجموعا 2 میلیون و 700 هزار بشکه نفت خام و میعانات گازی بفروشیم که پس از تحریم در عرصه نفت خام عملا تغییر محسوسی ایجاد نمی‌شود.

وی با بیان اینکه از این آمار، 2 میلیون و 100 هزار بشکه سهم نفت خام و 600 هزار بشکه میعانات گازی است، افزود: تحریم‌ها تنها شاید بتواند در حوزه صادرات میعانات گازی کمی تاثیر بگذارد زیرا برای فروش نفت هم بازارهای جدید و هم مشتریان ثابت خوبی را پیدا کرده‌ایم که دشمنان فکرش را هم نخواهند کرد.

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی از هماهنگی مجلس و دولت برای مقابله با تحریم‌های احتمالی خبر داد و خاطرنشان کرد: تمام تلاش‌مان بر این موضوع متمرکز شده است که درآمدهای نفتی کشور به هیچ وجه حتی با وقوع تحریم‌های ظالمانه و ناجوانمردانه آمریکا کاهش نداشته باشد.

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر نگرانی‌های ایجاد شده پیرامون کمبود بنزین در کشور، گفت: با قاطعیت و به عنوان یک فرد مطلع در حوزه انرژی می‌گویم که به هیچ عنوان کمبود بنزین در کشور نداریم.

قره‌خانی با بیان اینکه در حال حاضر هم ذخیره بسیار خوبی در این حوزه داریم و هم با به مدار اضافه شدن تولید فاز سوم پالایشگاه ستاره خلیج فارس با تولید 83 میلیون لیتر بنزین در روز تمام نیاز کشور را تامین می‌کنیم، اضافه کرد: نگرانی‌های اخیر که بیشتر در فضای مجازی مطرح شده است به دو دلیل رخ داده که نخست القائات دشمن و دیگری هجوم مردم به پمپ بنزین‌ها در برخی شهرها با شنیدن شایعه کمبود بنزین است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما