شناسهٔ خبر: 27526500 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

اختتامیه سی‌و‌ششمین جشنواره فرهنگی و هنری دانش‌آموزان برگزیده سراسر کشور

معصومه ابتکار گفت: دوره دانش آموزی بهترین فرصت برای خودشکوفایی و حرکت در مسیر پیشرفت است.

صاحب‌خبر -
به گزارش افکارنیوز،

معصومه ابتکار معاون رئیس‌جمهوری در امور زنان و خانواده در اختتامیه سی‌و‌ششمین جشنواره فرهنگی و هنری دانش‌آموزان برگزیده سراسر کشور خطاب به دانش آموزان گفت: دوره دانش آموزی بهترین دوران برای خود شکوفایی است و باید استعدادها را بشناسید و پرورش دهید تا در مسیر پیشرفت حرکت کنید.

وی ادامه داد: هنر دریچه ای برای پرواز روح است و برگزاری این جشنواره ها به توسعه هنر و رشد استعدادها کمک می کند.

معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده گفت: ما های دانش آموزان که در جشنواره ها ارائه شد نشان از توانمندی دانش‌آموزان است و مهم این است که چنین جشنواره ها و فعالیت هایی در تمام مدارس تجلی یابد.

وی تصریح کرد: این بسیار مهم است که هنر و فرهنگ بنایی برای آینده و زندگی شخصی است چرا که هویت فردی و زندگی شخصی اولویت است.

ابتکار بیان کرد: امیدواریم آنچه به مهارت های زندگی دانش آموزان مرتبط است با همکاری آموزش و پرورش و دستگاه های دیگر انجام دهیم و در کنار دستاوردهای علمی مهارت های زندگی را بیاموزید تا خوب زندگی کنید و با دیگران تعامل داشته باشید.

وی ادامه داد: دانش آموزان باید مهارت کنترل خشونت، آشنایی با حقوق یک انسان و زن و مطالبه گری و دفاع از حق، شناسایی مسئولیت ها در قبال این حقوق را تمرین کنند.

ابتکار بیان کرد: امیدواریم بیش از گذشته در برنامه ریزی های مدارس به موضوع مهارت های زندگی و مهارت افزایی آنها کمک کنیم تا زندگی های فردی و اجتماعی را به بهترین شکل جهت دهند تا جامعه موفق از بعد علمی، فرهنگی و اجتماعی داشته باشیم.

 

نظر شما