شناسهٔ خبر: 27526219 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

در مركز تخصصي فقه و اصول النفيسه اصفهان صورت گرفت؛

واکاوی و تحلیل شعار حمایت از کالای ایرانی

حوزه/ آنچه که در تحلیل شعار سال می توان مورد بحث قرار داد رسیدن به استقلال اقتصادی و فرهنگی است؛ مجلس، دولت و مردم هر سه باید از کالای ایرانی حمایت کنند تا این شعار تحقق پیدا کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، نشست بصیرت افزایی با موضوع «واکاوی و تحلیل شعار سال (حمایت از کالای ایرانی) » با سخنرانی سید رضا حجازی، هادی سیاسی سپاه صاحب الزمان(عج) اصفهان و کارشناس مسائل سیاسی با حضور طلاب، در مركز تخصصي فقه و اصول النفيسه اصفهان برگزار شد.

حجازی با مروری بر اتفاقات سیاسی سال گذشته، مهمترین نکته جهت مقابله با حربه های دشمن را بصیرت، شناخت روش کار دشمن و ورود به مباحث سیاسی دانست و گفت: اندیشه دشمن مهار انقلاب اسلامی در سال 97 است، آنها به صراحت اذعان می کنند که انقلاب اسلامی ایران مرزها را درنوردیده است، حال برای ورود به مسائل سیاسی، مهمترین کار داشتن شناخت و تحلیل درست است که با صدای انقلاب همسو باشد نه آنکه آن چیزی که صدای آمریکا و بی بی سی بیان می کند.

هادی سیاسی سپاه صاحب الزمان(عج) اصفهان با برشمردن جنگ های نرم، سخت، اقتصادی، دیپلماسی و سیاسی، افزود: داشتن مدیر، ابزار، روش و هدف از ویژگی همه جنگ ها است و پشت سر همه این جنگها آمریکا و حامیانش وجود دارند.

وی خاطر نشان کرد: امروزه رسانه ها مهمترین ابزاری است که دشمن برای مقابله با جمهوری اسلامی از آن بهره می برد، این همان جنگ نرم است. از توجه به اینکه 150 شبکه جهانی فعال در دنیا 28شبکه در ایران مطرح است، اگر ما مورد حمله سایبری قرار بگیریم و یا تحریم اینترنتی شویم باید بتوانیم جایگزینی داشته باشیم .

حجازی ادامه داد: استقلال سیاسی و نظامی دو مقوله ای است که ایران در آنها به خود کفایی رسیده است، دشمن تلاش می کند با گرفتن انرژی هسته ای اقتدار را از ایران بگیرد. آنچه که در تحلیل شعار سال می توان مورد بحث قرار داد رسیدن به استقلال اقتصادی و فرهنگی است؛ مجلس، دولت و مردم هر سه باید از کالای ایرانی حمایت کنند تا این شعار تحقق پیدا کند.

 وی، استحاله فرهنگی را از دیگر اهداف دشمن بر شمرد  که نتیجه آن تغییر هویت است و تنها راهبرد رهایی از این چالش، تغییر باور مردم نسبت به کالای ساخت ایران  است، باید مردم به این نتیجه برسند که ما می توانیم به استقلال در این دو مورد برسیم.

کارشناس مسائل سیاسی تولید محصول فرهنگی در کنار کالای اقتصادی را از مهمترین توصیه ها به طلاب دانست.

 

 

نظر شما