شناسهٔ خبر: 27525218 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری | لینک خبر

با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری؛

پیشخوان مشاوره مدیریت فنی محصول در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات راه‌اندازی می‌شود

صاحب‌خبر -



مرکز شرکت‌ها و مؤسسات دانش‌بنیان به‌منظور توانمندسازی فنی و تخصصی و باهدف کمک به حل مشکلات شرکت‌های دانش‌بنیان اقدام به ارائه خدمات مشاوره فنی در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات کرده است.
به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری؛ بسیاری از شرکت‌ها در زمینه مدیریت فنی و توسعه محصولات خود در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات دچار ابهامات متعددی می‌شوند و برای پیشبرد اهدافشان به دنبال راه‌حل مناسب و کم‌هزینه هستند. لذا راهنمایی شرکت‌ها در این حوزه می‌تواند موجب رشد و افزایش توانمندی آن‌ها شود. شرکت‌ها می‌توانند مسائل و مشکلات فنی خود در زمینه آی تی را با مشاوران مطرح کرده تا بتوانند راه مناسبی را در جهت رفع مشکلات و افزایش توانمندی پیش گیرند.
در این راستا پیشخوان مشاوره «مدیریت فنی محصول در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات» در سرفصل‌های نرم‌افزارهای سازمانی، نرم‌افزارهای خدمات، نرم‌افزارهای بانکی، کسب‌وکارهای آنلاین، پلتفرم‌های توزیع محتوا، سامانه‌های هوشمند، خط و زبان فارسی، رایانش ابری، سکوهای نرم‌افزاری، امنیت، بازی‌های رایانه‌ای و شبیه‌سازها راه‌اندازی شده است.
شرکت‌ها در حال حاضر می‌توانند در هر یک از سرفصل‌های بالا درخواست مشاوره دهند. همچنین مشاوره در سرفصل‌های بالا به کمک مشاوران خبره و متخصص همکارِ مرکز شرکت‌ها و مؤسسات دانش‌بنیان ارائه می‌شود.
استفاده از این خدمت برای تمامی شرکت‌های دانش‌بنیان به‌صورت رایگان بوده و برای دریافت خدمات مشاوره فنی می‌توانند به سامانه bizservices.ir مراجعه کرده و درخواست خود را تحت عنوان" پیشخوان مشاوره مدیریت فنی محصولات "  ثبت کنند.
همچنین مرکز شرکت‌ها و مؤسسات دانش‌بنیان در سه سال گذشته خدمات مشاوره کسب‌وکار در حوزه‌های قوانین مالیاتی، کار و تجارت، بیمه تأمین اجتماعی، مناقصات، تأمین مالی و جذب سرمایه، حسابداری، مالکیت فکری و مباحث حقوقی قراردادهای تجاری، اصول تیم‌سازی و منابع انسانی، مدیریت فناوری، توسعه کسب‌وکار، طراحی صنعتی، بازاریابی و فروش و تحقیقات بازار به شرکت‌های دانش‌بنیان ارائه داده است.
در سال 1396 نیز حدود 500 جلسه مشاوره رایگان به‌صورت حضوری و برای شرکت‌های مستقر در شهرستان‌ها به‌صورت تلفنی و مجازی ارائه‌شده است.
این خدمات مشاوره کسب‌وکار نیز به‌صورت رایگان به شرکت‌های دانش‌بنیان ارائه می‌شود.
پایان پیام/32

نظر شما