شناسهٔ خبر: 27524941 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

علیرضا کریمی و افتخار آفرینی دوباره

به گزارش ایرنا، دلاور البرزی شب گذشته توانست با ضربه فنی کردن «ابراگیم اف» نفر سوم المپیک که تاکنون هیچ ایرانی موفق به شکست این کشتی گیر نشده بود به فینال

صاحب‌خبر - به گزارش ایرنا، دلاور البرزی شب گذشته توانست با ضربه فنی کردن «ابراگیم اف» نفر سوم المپیک که تاکنون هیچ ایرانی موفق به شکست این کشتی گیر نشده بود به فینال بازی های آسیایی راه یابد.
کریمی در فینال رقابت های آسیایی جاکارتا در وزن 97 کیلوگرم با شکست 6 بر صفر ماگمود «موسی یف» قرقیزستانی قهرمان این دوره از رقابت ها شد.
کشتی گیر جوان البرزی پیش از اعزام به این دوره از رقابت ها قول داده بود که با تمام وجود خواهد جنگید و پرچم پر افتخار کشورمان را به اهتزاز در بیارود که به حق این وعده خود را عملی کرد.
کریمی متولد 1373 و ساکن شهرستان فردیس استان البرز است که افتخارات فراوانی برای این شهرستان ، استان و کشور به ارمغان آورده است.
وی دارای سه مدال آسیایی کشتی جوانان و نوجوانان، یک مدال نقره جهانی، یک مدال نقره و یک مدال برنز بین المللی، سه مدال کشوری نونهالان و نوجوانان، مقام سوم در مسابقات جام تختی و مدال های زیادی در کشتی نونهالان و نوجوانان استانی است.
کریمی کشتی گیر فردیسی در مسابقات آسیایی مقام قهرمانی وزن 86 کیلوگرم را کسب کرد.
در جریان رقابت‌های وزن 86 کیلوگرم کشتی آزاد زیر 23 سال جهان که در لهستان برگزار شد، علیرضا کریمی دارنده مدال برنز جهان در مرحله نخست مقابل حریفی از روسیه شکست خورد و با توجه به فینالیست شدن حریفش راهی مرحله شانس دوباره شد لیکن وجود رقیبی از رژیم صهیونیستی سبب شد تا وی از مصاف با این رقیب خودداری کند.
رقابت های آسیایی 2018 جاکارتا از 27 مرداد الی 11 شهریور 97 برگزار می شود.
7414/ 6155
انتهای پیام

نظر شما