شناسهٔ خبر: 27524136 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رکوردی تازه؛

تاریخ‎سازی «مسی» در بارسلونا ادامه دارد

لیونل مسی با دو گلی که در دیدار تیمش در مقابل آلاوس به ثمر رساند به رکوردی جدید دست پیدا کرد تا کارشناسان از آمادگی او در سن ۳۱ سالگی به وجد بیایند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، سال‌ها همیشه برای مردم می‎گذرند و همه مسن‎تر می‎شوند، اما درباره لیونل مسی این طور به نظر می‎رسد که شرایط برعکس عمل می‏‌کند و هرچه بیشتر می‎گذرد او بهتر می‏‎شود.

یک فصل دیگر و دوباره درخشش و یکه‎تازی ستاره آرژانتینی در بارسلونا؛ او بازی‎سازی می‏‌کند، پاس گل می‎دهد، گل می‎زند و هرکاری که برای تیم مهم باشد انجام می‌دهد. حالا هم تبدیل به اولین بازیکن شده که در قرن ۲۱ توانسته در ۱۵ دوره پشت سر هم لیگ گل بزند.

ستاره اهل روساریو روز به روز رکوردها را بیشتر پشت سر می‎گذارد و کتاب رکوردهایش دیگر نزدیک به پر شدن است. همین چندی پیش بود که توانست ۵ هزارمین گل را برای بارسلونا بزند و حالا به رکورد ۶ هزار گل هم رسیده است.

در بازی مقابل آلاوس او اولین گل بازی را از روی یک ضربه ایستگاهی زد. او در این بازی گل سوم را هم زد تا تعداد گل‌های زده بارسلونا به ۶ هزار و دو برسد و از این تعداد ۳۸۵ گل را ستاره آرژانتینی زده باشد.

آماری فوق‌العاده برای لیونل مسی که حالا ۶.۵ درصد از گل‌های تاریخ باشگاه بارسلونا را به ثمر رسانده است و فعلا ۳۱ سال سن دارد.

نظر شما