شناسهٔ خبر: 27523984 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

لرستان؛ میزبان ۳۰۰ خادم‌ سیدالشهدا(ع) در اجلاس پیرغلامان حسینی

گروه اجتماعی ــ استاندار لرستان با اشاره به میزبانی این استان در شانزدهمین دوره اجلاس بین‌المللی تجلیل از پیرغلامان و خادمان حسینی، گفت: در این دوره ۳۰۰ نفر از سراسر کشور حضور دارند که از این تعداد ۲۰۰ نفر پیرغلامان و خادمان سیدالشهدا(ع) هستند.

صاحب‌خبر -

لرستان؛ میزبان ۳۰۰ خادم‌ سیدالشهدا در اجلاس پیرغلامان حسینی

به گزارش ایکنا از لرستان، سیدموسی خادمی، استاندار لرستان‌ یک‎شنبه، 28 مردادماه در جلسه هماهنگی شانزدهمین دوره اجلاس بین‌المللی تجلیل از پیرغلامان و خادمان حسینی با ذکر این مطلب که همه ساله 10 روز مانده به محرم اجلاس پیرغلامان حسینی در کشور برگزار می‌شود، اظهار کرد: لرستان میزبان شانزدهمین اجلاس پیرغلامان حسینی است.
وی با اشاره به برگزاری این اجلاس به میزبانی خرم‌آباد در ۱۳ شهریورماه سال‌ جاری، خاطرنشان کرد: در شانزدهمین دوره اجلاس بین‌المللی تجلیل از پیرغلامان و خادمان حسینی ۳۰۰ نفر حضور دارند که از این تعداد ۲۰۰ نفر پیرغلامان حسینی هستند.
خادمی سبک ویژه عزاداری و آئین گل‌مالی مردم لرستان در هزاری اباعبدالله(ع) را از عوامل برگزاری این اجلاس در خرم‌آباد ذکر کرد و ادامه داد: تمام دستگاه‌های اجرایی نهایت همکاری را برای میزبانی شایسته از خادمان حسینی انجام می‌دهند.

انتهای پیام

نظر شما