شناسهٔ خبر: 27523904 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

استکبار با تمام قدرت فرهنگ مردم را مورد هجمه قرار داده است

مدیرکل صدا و سیمای استان زنجان گفت:استکبار با تمام قدرت فرهنگ مردم را مورد هجمه قرار داده است.

صاحب‌خبر -

استکبار با تمام قدرت فرهنگ مردم را مورد هجمه قرار داده استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛مدیرکل صدا و سیمای استان در دیدار فرمانده تیپ 216 مستقل زرهی زنجان با بیان اینکه استکبار با تمام قدرت و با استفاده از ابزارهای خود تفکر و فرهنگ مردم را مورد هجمه قرار داده است، گفت: جنگ با استکبار هنوز به اتمام نرسیده و دشمنان با تمام توان به میدان آمده اند .
. لطیفی تعامل و همکاری همه جانبه با نهادهای انقلابی به ویژه نیروهای نظامی و انتظامی را در راستای اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ، جزء اهداف اصلی رسانه ملی و استانی عنوان کرده و بر اهتمام صداوسیمای استان بر این موضوع تأکید کرد.


فرمانده تیپ 216 زرهی زنجان هم در این دیدار بر آمادگی کامل نیروهای مسلح در برابر هرگونه تهدید تاکید کرد و افزود: امیدواریم بتوانیم به عنوان سربازانی فداکار با عمل به فرامین رهبری معظم انقلاب اسلامی در راستای اعتلای ایران گام برداریم . .


امیر سرتیپ مظهری با مطلوب توصیف کردن همکاری صدا و سیمای مرکز زنجان ، روحیه بسیجی و خودباوری در کنار تلاشهای مخلصانه برای مردم را از مولفه های موفقیت صداوسیما بر شمرد و از توجه رو به رشد صداوسیمای مرکز زنجان به رشد و تقویت فرهنگ ایثار و شهادت قدردانی کرد.

انتهای پیام/ن

دیدار فرمانده تیپ 216 مستقل زرهی زنجان با مدیرکل صداوسیمای مرکز زنجان

نظر شما