شناسهٔ خبر: 27523743 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

برومند:

حسینی اگر اینقدر به خودش مطمئن است، از استقلال برود

منبع: روزنامه خبر ورزشی

دروازه‌بان اسبق تیم ملی و استقلال درباره اتفاقات دروازه‌بانی رخ داده در جم گفت: سال قبل سیدمهدی رحمتی بیش از ۲۰ بازی بیرون نشست و حرف نزد.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، پرویز برومند نتیجه رقم خورده در دیدار استقلال - پارس‌جنوبی را عادلانه نمی‌دانست. دروازه‌بان اسبق تیم ملی و استقلال درباره اتفاقات دروازه‌بانی رخ داده در جم هم با ما صحبت کرد.

 

باخت استقلال از گرمای هوا بود یا مشکلات فنی؟
هیچ‌کدام. استقلال باخت، چون بدشانس بود. اتفاقاً تیم خیلی خوب بازی کرد ولی توپ‌هایشان به گل تبدیل نشد.

لابد گل به‌خودی هم از خوش‌شانسی‌های حریف بود؟
من که گل به‌خودی ندیدم. این گل‌ها را گل درودیواری می‌دانم که توپ به در و دیوار می‌خورد و بعد گل می‌شود. توپ سهرابیان به پای بازیکن پارس‌جنوبی خورد و از آسمان به گل تبدیل شد. دقیقاً استقلال از جایی بد آورد که تیم حریف خوب آورد.

اتفاقاتی هم در حوزه دروازه‌بانی استقلال رخ داد. در جریان هستید که شایعه شده حسینی توقع داشته فیکس شود؟
کاملاً در جریان هستم. متأسفانه باید بگویم این توقع را منصوریان ایجاد کرده است. این دروازه‌بان تا دو، سه سال پیش کجا بود؟ چطور یک مرتبه این همه توقع برایش به وجود آمده است؟ همین هواداران بودند که حسینی را حسینی کردند و پیراهن استقلال بوده که با پوشیدنش به این درجه از محبوبیت رسیده است. من خودم او را دوست دارم و از نظر فنی تأییدش می‌کنم.

از نظر اخلاقی چطور؟
می‌خواستم بگویم از نظر فنی می‌تواند سال‌ها دروازه‌بان فیکس تیم ملی باشد. ولی با این اخلاق نه! او جام جهانی را هم در بازی قبل شهرآورد پارسال از دست داد که با یک کارت زرد «اَدابازی» درآورد و لگدپرانی کرد. همان روز خودش را از جام جهانی هم خط زد.

چه کسی باید با او حرف بزند؟
ابتدا باید بگویم انتقال اتفاقات درون تمرین به سرمربی باید برعهده مربی گلر‌ها باشد نه اینکه خود شفر بیاید وسط کار. نامداری از رفقای خیلی خوب من است ولی این نشان می‌دهد اشکان در این حد و اندازه نیست.

ظاهراً مدیران قبلی به او قول داده بودند اگر بماند فیکس می‌شود؟
این هم از بی‌کفایتی مدیران قبلی است که می‌خواستند در کار سرمربی تیم دخالت کنند. این مسائل ربطی به آن‌ها ندارد.

خطاب به حسینی پیامی ندارید؟
یک پیام دارم و آن این است که چرا فکر می‌کند باید نفر اول باشد؟ سال قبل سیدمهدی رحمتی بیش از ۲۰ بازی بیرون نشست و حرف نزد. حالا که در دو بازی مصدوم بوده و در یک دیدار استقلال ۳ بر صفر برنده شده، این توقع را دارد؟

سؤال تان از حسینی چیست؟
اینکه اگر نفر اول باشد و روزی از نظر روحی و روانی در شرایط بازی نباشد باز هم توقع دارد فیکس شود؟ من سال‌ها دروازه‌بان استقلال بودم و بار‌ها درگیر شدم و دعوا راه انداختم ولی هرگز به خاطر بازی کردن با کسی درنیفتادم. این ادعا خیلی چیپ است که من باید فیکس باشم! تیم مربی دارد و این ادعا که مدیر قبلی گفته من باید نفر اول باشم به شدت چیپ است. او اگر این‌قدر به خودش مطمئن است اصلاً از استقلال برود تا خودش را جای دیگر ثابت کند. روش اثبات توانایی برهم ریختن تمرکز تیم نیست.

نظر شما