شناسهٔ خبر: 27523387 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

مدیرعامل خبر داد؛

انتخاب شرکت نمایشگاه های استان مرکزی به عنوان پاویون گردشگری ایران در هلند

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان مرکزی از انتخاب شرکت نمایشگاه های استان مرکزی به عنوان پاویون گردشگری جمهوری اسلامی ایران در هلند خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  دیار آفتاب؛ مهدی جهانمیرزایی مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان مرکزی شامگاه یکشنبه در جمع خبرنگاران گفت: نمایشگاه سالیانه گردشگری اوترخت یکی از مناسبت‌های مهم گردشگری در هلند و حتی در اروپاست که در آن شرکت‌های مختلف جهانگردی از سراسر جهان با حضور در این نمایشگاه به معرفی خود و ظرفیت‌های جهانگردی کشورشان می‌پردازند.

جهانمیرزایی اظهار کرد: سال گذشته استان مرکزی در غالب یک غرفه در این نمایشگاه حضور داشت و جاذبه های گردشگری استان را معرفی کرد.

وی ادامه داد: سال گذشته غرفه استان مرکزی از دید بازدید کنندگان به عنوان یکی از ۱۰ غرفه برتر انتخاب شد و مورد توجه بازدید کنندگان و معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی کشور قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان مرکزی با بیان اینکه این نمایشگاه بین المللی امسال دی ماه در هلند برگزار می شود افزود: استان مرکزی به عنوان پاویون گردشگری جمهوری اسلامی ایران در این نمایشگاه حضور پیدا خواهد کرد.

جهانمیرزایی با تاکید بر اینکه قرارداد این مهم منعقد شده است ادامه داد: مقرر شده این پاویون در فضای به وسعت ۳۰۰ متر ایجاد شود.

وی با اشاره به اینکه این حضور می تواند یک افتخار برای استان در حوزه گردشگری باشد افزود: امیدواریم بتوانیم جاذبه های گردشگری استان را به خوبی معرفی کنیم و به عنوان یکی از بهترین مقاصد گردشگری تبدیل شویم.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان مرکزی خاطرنشان کرد: حدود ۴۰ عنوان برگزاری نمایشگاه تا پایان سال جاری در محل نمایشگاه های بین المللی استان مرکزی در نظر گرفته شده که تاکنون ۱۱ عنوان آن برگزار شده است.

انتهای پیام/

 

نظر شما