شناسهٔ خبر: 27523119 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان خبر داد:

طنین دعای عرفه در ۵۰ نقطه لرستان/ خرم آباد میزبان همایش پیرغلامان حسینی

حوزه/ معاون فرهنگی،آموزشی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان از قرائت دعای عرفه در ۵۰ نقطه این استان خبر داد .

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام احمد رضا غلامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد با بیان اینکه عرفه روز راز و نیاز و توبه به درگاه حق تعالی است، گفت: عرفه فرصتی بی نظیر برای زدودن غبار گناه از دل ها است که با راز و نیاز و قرائت دعای زیبای عرفه می توان معنویت و نزدیکی به حق تعالی را میهمان وجودمان کنیم .

وی با بیان اینکه همزمان با روز عرفه قرائت دعای پرفیض عرفه در 50 نقطه این استان طنین انداز خواهد شد، بیان داشت :در خرم آباد این مراسم ساعت ۱۵:۳۰ عصر روز سه شنبه با حضور مردم مومن در مصلی الغدیر این شهر برگزار خواهد شد .

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان  با بیان اینکه همزمان با دهه ولایت (از عید سعید قربان تا عید غدیر) نیز مبلغان در مناطق مختلف استان به تبیین و تشریح برکات غدیر در جامعه خواهند پرداخت، اظهار کرد: در این دهه تعداد 320 مبلغ بومی و غیربومی با استقرار در مناطق مختلف استان برنامه های عید سعید غدیر و دهه ولایت را برگزار می نمایند .

حجت الاسلام غلامی، برگزاری مسابقات فرهنگی ویژه عید غدیر،تجلیل از سادات بویژه خانواده های شهدای سادات، خطبه خوانی غدیر، قرائت خطبه عقد اخوت و جشن های غدیر را از برنامه های محوری دهه ولایت در مساجد شهری و روستایی استان عنوان کرد.

وی در پایان از برگزاری اجلاس پیرغلامان حسینی با هدف معرفی و تجلیل از پیرغلامان مداح اهل بیت (ع) در روزهای 13 و 14 شهریورماه در خرم آباد خبر داد و گفت: این اجلاس با حضور مسئولان و پیرغلامان امام حسین(ع) برگزار خواهد شد .

نظر شما