شناسهٔ خبر: 27522845 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

تشریح اهداف سؤال از رئیس‌جمهور در فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس

سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس جزئیات جلسه این فراکسیون را تشریح کرد.

صاحب‌خبر -
به گزارش افکارنیوز،

سید حسین نقوی حسینی سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی ، با اشاره به جلسه صبح امروز (یکشنبه 28 مرداد) این فراکسیون، اظهار داشت: موضوع سوال از رئیس‌جمهور محور جلسه امروز فراکسیون بود.

وی افزود: در ابتدای جلسه آقای حاجی بابایی رئیس فراکسیون طی سخنانی اعلام کرد جلسه سوال از رئیس‌جمهور باید مدیریت شود تا هم سوالات اساسی با منطق و مستدل مطرح شده و هم رئیس‌جمهور مسائل و مشکلات اساسی را پاسخ دهد.

سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس در همین راستا ادامه داد: هدف از طرح سوال نیز کاهش تنش‌ها، ایجاد اتحاد و انسجام بیشتر، پاسخ به ابهامات و در نهایت کمک به حل مشکلات مردم عنوان شد.

نقوی حسینی با بیان اینکه جمع‌بندی این جلسه این بود که سوال از آقای روحانی باید به یک فرصت برای نظام تبدیل شده و به حل مشکلات کشور کمک کند، تصریح کرد: بنابراین باید سوالات مبتنی بر آمار و ارقام و اطلاعات دقیق مطرح شود به نحوی که کرامت مجلس و دولت حفظ شود.

نماینده مردم ورامین در مجلس در تشریح ادامه جلسه این فراکسیون اظهار داشت: در مورد استیضاح وزرا نیز تأکید شد که مسئله اقتصادی مهم‌ترین مسئله امروز کشور است و باید وزرای اقتصادی محور استیضاح باشند تا مشکلی از مشکلات مردم حل شود.

 

نظر شما