شناسهٔ خبر: 27522636 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شیرازه | لینک خبر

در سومین نشست تخصصی حقوق بشر آمریکایی مطرح شد:

شجاعت مظلومان جهان در برابر مستکبران ماحصل انقلاب اسلامی ایران است/ هر جا مدیریت غیر انقلابی و بی حال بوده کارها متوقف یا منحل شده است

صاحب‌خبر -
انتقاد از ضعف دولت توسط پدرِ شهیدِ هسته ای ایران/شجاعت مظلومان جهان در برابر مستکبران ماحصل انقلاب اسلامی ایران است/ هر جا مدیریت غیر انقلابی و بی حال بوده کارها متوقف یا منحل شده است
به گزارش شیرازه ، پدر شهید احمدی روشن شامگاه یکشنبه (28 مرداد) در سومین نشست تخصصی حقوق بشر آمریکایی از منظر مقام معظم رهبری که در حرم شاهچراغ (ع) برگزار شد، به دشمنی های گوناگون مستکبران علیه جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و با بیان اینکه اراده خداوند  به برکت وجود صاحب الزمان و پاکی شهدا بر حفظ انقلاب اسلامی است، گفت: خداوند صابران را بشارت سربلندی و پیروزی از امتحان الهی که شامل ترس،گرسنگی، از دست دادن مال و عزیزان انسان است، می دهد.

وی بر الگو و اسوه بودن ایران برای تمام دنیا تاکید کرد و شجاعتی که افراد مظلوم جهان در برابر مستکبران پیدا کرده اند را ماحصل انقلاب اسلامی ایران دانست.

پدرِ شهیدِ هسته ای کشورمان با اعلام اینکه رهبر انقلاب ضعف های موجود را مربوط به ناتواتی مدیران دانستند نه نظام، با تاکید بر اینکه هرگاه مدیریت ها انقلابی بوده موفق بوده‌ایم، بیان کرد: برای اینکه مشت به دهان استکبار بزنیم و کارها پیش برود باید انقلابی باشیم.

وی افزود: هر جا مدیریت غیر انقلابی و بی حال بوده کارها متوقف یا منحل شده است.

چرا پا روی خون شهدا می گذارند؟/ جلوی کوتاهی مسئولان در برابر دشمنان کوتاه نمی آئیم
احمدی روشن در بخش دیگری از سخنان خود از ضعف دولت انتقاد کرد و اظهار داشت: چرا این دولت این رفتارها را با مردم دارد و چرا باید رهبر انقلاب تنها بماند؟

وی با طرح این سوال که چرا پا روی خون شهدا می‌گذارند، تصریح کرد: ما چیزی برای از دست دادن نداریم؛ از زمانی که فرزندم مصطفی شهید شد هیچ توقعی از نظام نداشتیم چرا که نظام رو به جلو بوده و کار می‌کرده است اما چنانکه به این نتیجه برسیم مسئولان در برابر دشمنان کوتاه می‌آیند، ما کوتاه نخواهیم آمد.

داعیه داران حقوق بشری رکورد دار برپا کردن جنگ در دنیا هستند
فرمانده سپاه تهران بزرگ گفت: استکبار جهانی با حقوق بشر برخورد دوگانه ای دارد، در هر مکانی که بخواهد به تار و مار کردن مردم می پردازد و به کشوری که بخواهد از خود دفاع کند انگِ تروریست بودن می زند.

سردار محمدرضا یزدی به نفرت افکنی مستکبران در دنیا اشاره و بیان کرد: غربی ها رکورد دار برپا کردن جنگ در دنیا هستند که آمریکا در این خصوص نقش اساسی داشته است.

وی اظهار داشت: زندان های مخوف اروپا و آمریکا در برابر حقوق بشر قد علم کرده است و آنان همچنان خود را مدعی حقوق بشر می‌دانند در حالیکه جنایت‌ های بی‌شمار آنان در افغانستان، عراق، یمن، سوریه و غیره بر ادعای پوچ آن‌ ها گواهی دارد.

فرمانده سپاه حضرت محمد رسول‌ الله (ص) تهران به کشتار روزافزون در آمریکا اشاره کرد و با بیان اینکه فروش سلاح در این کشور رو به افزایش است، اعلام کرد: هم اکنون 7 میلیون نفر تحت نظارت کیفری و 6 میلیون نفر تحت آزادی مشروط در آمریکا قرار دارند.

یزدی با اظهار اینکه در دنیا 650 میلیون سلاح غیر نظامی وجود دارد که 48 درصد این سلاح ‌ها تنها در اختیار 5 درصد جمعیت دنیا است، گفت: تعداد قربانیان سلاح در آمریکا در سال گذشته هزار نفر بوده است که البته این موضوع فریاد مردم این کشور را نیز درآورده اما آنان توجهی ندارند چرا که با فروش سلاح سود می‌ برند.

وی با اعلام اینکه حمله به عراق به بهانه سلاح کشتار جمعی، نشانه بارزی از بدعهدی آمریکا است این در حالی است که حتی یک سلاح کشتار جمعی در آنجا نبود، افزود: تحریم ایران توسط آمریکا بر خلاف اینکه تحریم ها مربوط به دولت ها بوده است دیگر موضوعی است که آمریکا به واسطه آن از حقوق بشر دم می زند.

فرمانده سپاه حضرت محمد رسول‌الله (ص) تهران در انتها بیان کرد: اگر یک زن آمریکایی با مانتو و مقنعه در شهر بگردد یک قدیسه است اما وقتی اسم زنان ما می آید باید آنها به مانند زن های سینمایی خود را عرضه کنند و این برخوردهای دوگانه را در تمام رفتارهای استکبار می توان دید.

متجاوز یا مدافع حقوق بشر؟
تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) با بیان اینکه مسئله حقوق بشر منحصر به ایران نیست، اظهار داشت: این موضوع مربوط به همه دنیا است و همواره کسانی که خودشان به حقوق بشر تجاوز می‌کنند خود را مدافع حقوق بشر نیز معرفی می‌کنند.

آیت الله سید علی اصغر دستغیب به تقابل دو جریان حق و باطل از گذشته تاکنون اشاره کرد و اظهار داشت: همه انسان ها در فطرت خود نسبت به حُسن حق و قبح باطل درک دارند.

وی یکی از شاخصه ‌های حق را رعایت همه جانبه حقوق بشر دانست و با بیان اینکه مسئله حقوق بشر منحصر به ایران نیست، گفت: امام حق بصیرت ایجاد می‌کند و کسانی را که ادعای رعایت حقوق بشر دارند و به این ادعا می‌خواهند تجاوز و ظلم کنند را افشا می‌کند لذا به همین خاطر با ائمه دشمنی دارند.

دستغیب بر تلاش دنیای باطل برای ایجاد انحراف در واژه‌ ها تاکید و اظهار داشت: متجاوزان به حقوق بشر خود را مدافع حقوق بشر معرفی می‌کنند اما باید بدانیم که باطل همواره رو به نابودی است.

تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) به ساقط شدن هواپیمای مسافربری ایران در سال 1367 توسط آمریکایی ها اشاره کرد و گفت: این جنایتی که بخاطرش به کسی که فرمان سقوط را داده بود پاداش داده شد بارها در طول تاریخ تکرار شده است.

آمریکا بیشترین نقض حقوق بشر را داشته است/گلایه از ریزه خواران سفره انقلاب!
مسئول نهاد نمایندگی ولی ‌فقیه در حفاظت اطلاعات سپاه کارنامه حقوق بشری آمریکا را سیاه عنوان کرد و گفت: آمریکا در حالی مدعی حقوق بشر است که بیشترین نقض حقوق بشر را داشته و همواره سعی در انحراف واژه ها و حقایق داشته است.

حجت ‌الاسلام ابوالقاسم علیزاده بیان کرد: آمریکایی ها طرح عقیم سازی زنان سرخ پوست برای اینکه جمعیتی علیه آنها شکل نگیرد را در لیست کارشان دارند و ارائه وام را نیز منوطبه این موضوع دانسته اند.

وی بر افزایش روزافزون نژادپرستی در آمریکا تاکید کرد و اظهار داشت: برخورد زشت با مسلمانان، سوزاندن قرآن، اهانت به پیامبر، تبعیض شغلی علیه مسلمانان و غیره تعدادی از رفتارهایی است که آمریکا به نام حقوق بشر انجام می دهد.

علیزاده اظهار داشت: حمایت آمریکا از داعش، رژیم کودک کش صهیونیستی، پیگیری صلح اعراب با اسرائیل، کشتن 290 مسافر در هواپیما و استفاده از بمب شیمیایی در ناکازاکی، هیروشیما، ویتنام و افغانستان از جمله جنایات این استکبار جهانی است.

وی در انتها با بیان اینکه 4 دهه است که جمهوری اسلامی ایران در برابر آمریکا ایستاده است، گفت: در مقابل دشمنان که ایستاده ایم اما گلایه ما از عناصر داخلی است که پای سفره انقلاب به جایی رسیدند، نمک خوردند و نمکدان شکستند تا جایی که منافقان همان کسانی که دستشان به خون مردم آلوده است.

نظر شما