شناسهٔ خبر: 27522365 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

گزارش خبرنگار اعزامی میزان از اندونزی

گزارش لحظه به لحطه از نتایج ورزشکاران ایران در روز دوم/ شادی به مرحله شانس مجدد رفت و ملایی فینالیست شد/ جدول توزیع مدال‌ها+عکس

خبرگزاری میزان- در دومین روز از بازی‌های آسیایی جاکارتا، ورزشکاران کشورمان در ۱۵ رشته به میدان می‌روند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری میزان به اندونزی، در دومین روز از بازی‌های آسیایی جاکارتا، ورزشکاران کشورمان در 15 رشته به میدان می‌روند.

کاروان ایران در تا ساعت 7 روز دوم این بازی‌ها با کسب 2 مدال طلا، 2 مدال نقره و یک برنز در جایگاه چهارم جدول توزیع مدال‌ها قرار دارد.

گزارش لحظه به لحطه از نتایج ورزشکاران ایران در روز دوم/ شادی به مرحله شانس مجدد رفت و ملایی فینالیست شد+عکس

قایقرانی

*در ادامه دومین روز از مسابقات قایقرانی بازی‌های آسیایی، محسن شادی در روئینگ تک نفره مردان و در ماده سبک‌وزن به رقابت پرداخت. این ملی‌پوش کشورمان در این ماده در مرحله مقدماتی با حریفانی از مالزی، ازبکستان، هند، بنگلادش و اندونزی در یک گروه قرار داشت.

شادی در این مرحله با ثبت زمان 7:54.98 در رده دوم قرار گرفت و به مرحله شانس مجدد رفت. در این ماده قایقران هندی اول شد و مستقیم به فینال A صعود کرد.محسن شادی در بازی‌های آسیایی اینچئون در ماده سنگین وزن رقابت کرد و به مدال طلا دست یافت.

*نازنین ملایی در روئینگ سبک وزن تک نفره راهی فینال شد. ملایی که با نمایندگان کشورهای تایلند،ویتنام،چین،قزاقستان و هنگ کنگ همگروه بود و با ثبت زمان ۸:۳۰.۴۹ در رده دوم قرار گرفت و به فینال رسید. در این ماده تنها یک گروه وجود داشت و نماینده چین اول شد.

*ایران در مرحله مقدماتی روئینگ سبک وزن مردان دوم شد. ایران که در مرحله مقدماتی روئینگ سبک وزن دونفره مردان در گروه B با کشورهای کره و تایلند همگروه بود دوم شد و به رپه شارژ رفت.تیم کره در این گروه اول شد. تیم ایران باید روز چهارشنبه در رپه شارژ با حریفان خود رقابت کند.

گزارش لحظه به لحطه از نتایج ورزشکاران ایران در روز دوم/ شادی به مرحله شانس مجدد رفت و ملایی فینالیست شد

 

تکواندو

3 هوگوپوش کشورمان امروز به مصاف حریفان می‌روند

سالن JCC جاکارتا از امروز میزبان رقابت‌های تکواندو در بخش کیوروگی است. ایران امروز سه نماینده خود را راهی شیاپ‌چانگ می‌کند تا به مصاف رقبای‌شان بروند.

*فرزان عاشورزاده در وزن 58- کیلوگرم، الهه شیدایی در 53- کیلوگرم و ملیکا میرحسینی در 67- کیلوگرم سه تکواندوکار ایران هستند که امروز به میدان مسابقه می‌روند.

*در وزن 53- کیلوگرم بانوان 18 هوگوپوش حضور دارند که الهه شیدایی در این وزن در گام نخست باید با «آراگون» از فیلیپین مصاف دهد. او در صورت صعود، برنده مسابقه بین ازبکستان و قزاقستان را مقابل خود می‌بیند.

*ملیکا میرحسینی که جایگزین کیمیا علیزاده شد و در تورنمنت کره جنوبی تنها طلای تیم را به دست آورد، در اولین رقابت خود باید با «باک تای خیم» ویتنامی مبارزه کند. او در صورت پیروزی، در مرحله یک‌چهارم نهایی باید به مصاف برنده دیدار سوریه و اردن برود. در وزن 67- کیلوگرم بانوان 16 هوگوپوش به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.

*در نهایت فرزان عاشورزاده تنها نماینده مردان ایران در روز نخست که در دور اول با قرعه استراحت روبه‌رو شده، در در دوم باید به مصاف برنده کامبوج و تاجیکستان برود. در وزن 58- کیلوگرم مردان 26 هوگوپوش حضور دارند.

هندبال

تیم ملی هندبال بعد از دوم شدن در گروه A راهی جدول اصلی شد و با تیم‌های هنگ کنگ ,کره جنوبی و بحرین هم گروه شد و امروز در نخستین مسابقه دور دوم با بحرین ساعت 12:30 بازی خواهد کرد. بحرین تیم زهردار و خطرناکی است که در انتخابی جام جهانی در قاره آسیا با کسب مقام نایب قهرمانی جواز جهانی را گرفت.

ژیمناستیک

محمدرضا خسرونژاد، سعیدرضا کیخا، سامان مدنی و مهدی احمدکهنی در تیمی و انفرادی 6 وسیله مسابقه خواهند داد.

کبدی

تیم ملی کبدی مردان ایران در دومین مسابقه خود رودرروی پاکستان قرار خواهد گرفت و تیم ملی کبدی بانوان به مصاف تیم بنگلادش خواهد رفت.

کشتی آزاد

پرویز هادی در وزن 125 کیلوگرم با حریفان خود کشتی خواهد گرفت. او تنها نماینده ایران در کشتی آزاد است که امروز روی تشک خواهد رفت.

پاراگلایدر

علیرضا عمیدی، محمود شیرازی نیا و حسین عباسقلی زاده در ماده فرود دقت انفرادی شرکت خواهند کرد.

سوارکاری

لیتا سهیلا سهی در بخش درساژ به رقابت با حریفانش خواهد پرداخت.

والیبال ساحلی

تیم والیبال ساحلی الف ایران با تیم تیمور شرقی مسابقه خواهد داد و تیم والیبال ساحلی ب ایران به مصاف تیم تایلند خواهد رفت.

تیراندازی

ذوالفقاریان حذف و امیرمحمد نکونام راهی فینال شد
امیرمحمد نکونام ، ملی پوش تیراندازی در ماده تفنگ 10متر انفرادی در رده ششم قرار گرفت و راهی فینال شد.
امیرمحمد نکونام که روز گذشته در ماده میکس تفنگ 10متر در کنار نجمه خدمتی از راهیابی به فینال بازماند امروز خوش درخشید و در رشته تفنگ بادی 10متر انفرادی توانست به رده ششم برسد و راهی فینال شود.دیگر نماینده ایران امیرسیاووش ذوالفقاریان که اولین حضور خودش در این رقابت ها را تجربه می کند در رده دوازدهم قرار گرفت و نتوانست به فینال برسید.
این در حالی است که دو نماینده از چین و دو تیرانداز از هند و تایوان و چین تایپه راهی فینال شدند.
فینال این ماده تا ساعاتی دیگر برگزار می شود.

 

ادامه دارد...

نظر شما