شناسهٔ خبر: 27521289 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

ترور شخصیت ها جزو توطئه های اصلی دشمنان علیه ایران است

یاسوج- ایرنا- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: ترور شخصیت ها از جمله شهیدان رجایی و باهنر جزو توطئه های اصلی آمریکا و متحدانش علیه ایران اسلامی در طول 40 سال گذشته است.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام سید جواد خاضع روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: رئیس جمهور رجایی و نخست وزیر باهنر در روز هشتم شهریور سال 1360 توسط منافقان به شهادت رسیدند.
وی افزود: ایران قربانی تروریسم است در حالی که آمریکا با کمک ابزار تبلیغاتی گسترده آن را حامی تروریسم معرفی کرده است.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: آمریکا با تمامی وجود از تروریست ها به ویژه گروهک تکفیری داعش حمایت می کند.
حجت الاسلام خاضع عنوان کرد: آیین بزرگداشت شهدای هشتم شهریور امسال به دلیل تقارن با عید غدیرخم یک روز زودتر در شهر یاسوج و دیگر نقاط کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود.
وی ابراز داشت: زمان و مکان برگزاری این آیین در شهر یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد به زودی تعیین و اطلاع رسانی خواهد شد.
حجت الاسلام خاضع گفت: شهیدان رجایی و باهنر الگوی دولتمردان اسلامی هستند و هفته دولت نیز فرصتی مناسب برای تبیین هر چه بیشتر شاخص های دولت اسلامی از قبیل ساده زیستی، خدمتگزاری خالصانه و صادقانه به مردم و پرهیز از اشرافی گری است.
وی اظهار داشت: رسانه ها و خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد در هفته دولت امسال به تشریح هر چه بیشتر این مسائل بپردازند و شهرداری های 17 گانه استان نیز نسبت به فضاسازی محیطی و تبلیغات میدانی گسترده اقدام کنند.
2 تا هشت شهریور هر سال به مناسبت سالروز شهادت رجایی و باهنر به عنوان هفته دولت نامگذاری شده است.
7535/1662

نظر شما