شناسهٔ خبر: 27519129 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مسئول نمایندگی ولی فقیه در فرماندهی حفاظت سپاه:

تحریم‌ ها گواه نقض حقوق بشر است

شیراز- ایرنا- مسئول نمایندگی ولی فقیه در فرماندهی حفاظت سپاه اعلام کرد: اعمال تحریم‌ ها خود گویای نقض حقوق بشر است، این چه احترامی به بشر است که می‌گوید اگر با ما نبودید و برده نبودند باید از همه چیز محروم باشید؟

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام ابوالقاسم علیزاده شامگاه یکشنبه در سومین نشست حقوق بشر آمریکایی از منظر مقام معظم رهبری که در شیراز برگزار شد با انتقاد از برخی که به آتش زدن پرچم آمریکا واکنش نشان داده بودند گفت: این پرچم نمادی از یک تفکر الحادی سلطه گرایانه است و امروز آنچه غرب در پی جهانی کردن آن است اندیشه لیبرال دموکراسی است و ما می‌خواهیم با آتش زدن پرچم به دهن آمریکا بزنیم چون از او صدمات و جنایت‌های بسیاری دیده‌ایم.
وی با بیان اینکه در دهه چهارم انقلاب دچار غفلت شده‌ا‌یم گفت: خواب به‌ ویژه خواص را فرا گرفته است، آنان که بیشتر باید به مردم پاسخگو باشند، چون یا نبض ثروت یا قدرت را در دست دارند و یا در خانه ملت با پشتوانه اعتماد به نام ونشان رسیده اند یا در حوزه قضا دارای ظرفیت هایی برای نظارت و کنترل و برخورد هستند.
حجت الاسلام علیزاده با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب در سال های اخیر با ادبیات مختلف به نفوذ اشاره کرده اند، ابراز داشت: ما اشتباه کردیم که از روز اول انقلاب این گفتمان ضد آمریکایی را ادامه ندادیم، درواقع ما در مبادی اساسی انقلاب کوتاهی کردیم که امروز باید غرب منش‌ها پای سفره شهدا بیایند و با همان ریل لیبرال دموکراسی کانون‌های قدرت و تصمیم گیری و تصمیم سازی را در این کشور به دست بگیرند.
وی بیان داشت: امروز مسجد که مهم‌ترین سنگر انقلاب است محلی از اعراب ندارد و خبری از حوزه‌های علمیه نیست؛ در حالی که بعد از 40 سال باید هنوز دغدغه بهره و ربا را درسیستم بانکی داشته باشیم و مدلی ناب و جامع و کامل از اقتصاد اسلامی را ارائه نداده‌ایم.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در فرماندهی حفاظت سپاه عنوان کرد: آنچه در اندیشه سیاسی اسلام است ارتباط امت و امام است و البته چون از دموکراسی نام برده‌ایم، باید پای آن بایستیم.
وی گفت: برخی پس از فتنه 88 سر از صندوق رای درآوردند، همان کسانی که همیشه رای و حضور مردم را در چند انتخابات اخیر تحریم می‌کردند و حالا تصمیم دارند با صندوق رای کمر انقلاب را بشکنند؛ یعنی مردم را از نظام جدا کنند.
حجت لاسلام علیزاده افزود: یکی از مجموعه های مسئول اخیرا اعلام کرد که 65 درصد زنان به بدحجابی و بی حجابی گرایش دارند؛ یعنی در مسائل فرهنگی کم گذاشته ایم.
وی عنوان کرد: ایران 40 سال است پنجه در پنجه آمریکا راست قامت ایستاده است و امام آمریکا را شیطان بزرگ نامید و برهمین اساس موضع ما در ارتباط با آمریکا و اسرائیل و دشمنان ایران و انقلاب مشخص است‌ اما گلایه ما از عناصر داخلی است که پای سفره انقلاب به نان و نوا رسیدند و سفره‌ را پاره کردند.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در فرماندهی حفاظت سپاه ابراز داشت: حتی امروز منافقین نیز احیا شده اند و به صحنه آمده اند و نبض بسیاری از ناامنی های کشور در دست همین افراد است.
سومین همایش حقوق بشر آمریکایی را دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری، سازمان جوانان حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران و سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه فجر فارس در حرم شاهچراغ (ع) برگزار کردند.
7375 /1876

نظر شما