شناسهٔ خبر: 27518855 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

فرماندار خبر داد:

ایجاد اشتغال برای ۲۸۹ نفر از مجموع ۱۵۶ طرح مصوب شده در تالش

فرماندار تالش گفت: از مجموع ۱۵۶ طرح مصوب شده برای ۲۸۹ نفر اشتغال ایجاد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا از تالش، کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان تالش برای طرح‌های اشتغال فراگیر و اشتغال پایدار روستایی و عشایری با حضور نماینده استانی و روسای دستگاه‌های اجرایی مرتبط و به ریاست فرماندار تالش برگزار شد.

فرماندار تالش گفت: از مجموع ۱۵۶طرح مصوب شده برای ۲۸۹ نفر اشتغال ایجاد شد. این طرح‌ها تایید شده و به بانک مورد نظر معرفی خواهند شد تا در اسرع وقت نسبت به پرداخت به‌موقع وام اقدام شود.

لازم به ذکر است، طرح‌های اشتغال فراگیر و روستایی شامل رسته‌های مختلف شغلی در چهار دستگاه مرتبط، صنعت معدن تجارت، جهاد کشاورزی، میراث فرهنگی و شیلات در هفته ای که گذشت به شرح ذیل است:

اداره صنعت و معدن و تجارت در بخش اشتغال روستایی ۳ طرح با اشتغالزایی برای ۶ نفر و با تسهیلاتی به مبلغ ۴ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال و در بخش اشتغال فراگیر ۱۷ طرح با اشتغالزایی برای ۲۲ نفر و تسهیلاتی به مبلغ  ۸ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال مصوب شد

اداره میراث فرهنگی ۴۹ طرح روستایی  با ایجاد اشتغال  برای ۱۵۹ نفر و با تسهیلاتی به مبلغ ۲۸ میلیارد و ۳۶۹ میلیون ریال مصوب شد.

اداره شیلات ۵ طرح با ایجاد اشتغال برای ۹نفر و با تسهیلاتی به مبلغ ۴ میلیارد و ۸۰ میلیون ریال مصوب شد .

اداره جهاد کشاورزی در بخش فراگیر ۲طرح با ایجاد اشتغال برای ۸0 نفر و ۵ میلیارد ریال تسهیلات و در بخش روستایی ۸۰ طرح با اشتغال‌زایی برای ۸۵ نفر با تسهیلاتی به مبلغ ۲۴ میلیارد و ۷۳۶ میلیون ریال مصوب شد.

لازم به ذکر است، آمار ارائه شده برای یک هفته اخیر است.

برچسب‌ها:

نظر شما