شناسهٔ خبر: 27518545 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: نسیم | لینک خبر

ولایتی در مراسم معارفه طهرانچی: دانشگاه آزاد اسلامی در مسیر تحولات مثبت قرار دارد

رئیس‌هئیت موسس و هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی در مسیر تحولات مثبت قرار دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم به نقل از مرکز روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، مراسم معارفه محمدمهدی طهرانچی به عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی، عصر امروز با حضور رئیس هیئت موسس و امنای دانشگاه آزاداسلامی، معاونین و تعدادی از اعضای دفتر هیئت امنا برگزار شد.

 ولایتی رئیس هئیت امنا و هیئت موسس دانشگاه آزاد در ابتدا با تسلیت شهادت امام محمد باقر(ع)، ضمن تشکر از زحمات یک سال گذشته فرهاد رهبر، دکتر محمدمهدی طهرانچی به عنوان منتخب هیئت امنا آرزوی توفیق کرد.

وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی در مسیر تحولات مثبت قرار دارد، تاکید کرد: باید روحیه امید و تحول خواهی را بین اساتید و دانشجویان تقویت کرد و در جهت اجرای سیاست هایی که از ابتدا به عنوان محور اصلی فعالیت ها اعلام شده است، اعم از ارتقای کیفی برنامه ها و آموزش ها، شفافیت، استفاده از ظرفیت ها، جذب نخبگان، توجه به مناطق محروم، اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و ... گام برداشت.

 ولایتی با اشاره به اینکه دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان بزرگ ترین دانشگاه حضوری جهان بازوی قدرتمند علمی برای نظام جمهوری اسلامی محسوب می شود، گفت: این دانشگاه قادر است در حل مسائل و مشکلات کشور در کنار سایر ارکان نظام فعالیت کرده و در جهت توسعه و پیشرفت کشور و مواجهه با مشکلات و تنگناها و ارائه راه حل های مناسب و کارآمد، گام های اساسی بردارد.

وی دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی را سرمایه های کشور قلمداد کرد که با مدیریت کارآمد و انقلابی می توانند زمینه ساز تمدن سازی اسلامی شوند.

** باید به سمت چابک کردن تصمیمات در حوزه مدیریت استانی دانشگاه آزاد پیش رفت

محمدمهدی طهرانچی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی نیز در این جلسه ضمن تشکر از حسن اعتماد ولایتی و اعضای هیئت امنا گفت: امیدواریم بتوانیم با سرمایه حمایت اعضای هیئت امنای دانشگاه و همراهی تمامی مدیران، کارکنان، اعضای هیئت علمی و دانشجویان، حرکت رو به جلوی دانشگاه آزاد اسلامی را سرعت بخشیم.

 طهرانچی همچنین از زحمات دکتر فرهاد رهبر طی یک سال گذشته تشکر کرد و گفت: مدیریت اصولگرا خدمت محور است نه شخص محور، سال گذشته کلیه اعضای هیئت امنا و بنده به دکتر رهبر رأی دادیم، امسال نیز کلیه اعضای هیئت امنا و دکتر رهبر به این حقیر اعتماد کردند.

وی با تشریح برنامه های پیش بینی شده برای مدیریت دانشگاه در دوره جدید با اشاره به تاکیدات، دیدگاه ها و نظرات ارزشمند و جدی رئیس هیئت موسس و هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی در ارتباط با تحول بخشی به فعالیت های دانشگاه، افزود: توجه به ارتقای سطح کیفی، فعالیت ها و استفاده از توان و ظرفیت بی نظیر دانشگاه در مسیر پیش رو، با جدیت دنبال خواهد شد.

طهرانچی با تاکید بر توجه به تحصیلات تکمیلی به عنوان موتور محرک دانشگاه مسئله محور و برنامه محور، افزود: گذار از مفهوم دانشگاه به دانش شهر در خلق تمدن نوین اسلامی با هسته نرم تحول علوم انسانی در مرکز و علوم و فناوری های نوین در پیرامون باید در دستو کار قرار گیرد، ضمن اینکه توجه به دوره کارشناسی به عنوان پایه ای ترین بخش آموزش عالی در ایجاد اشتغال دانش بنیان نیز یکی از رئوس اصلی برنامه هاست.

وی همچنین با بیان اینکه باید به سمت چابک کردن تصمیمات در حوزه مدیریت استانی پیش رفت، گفت: توجه به رسالت های اجتماعی دانشگاه از برنامه های اساسی در دوره جدید خواهد بود.

در پایان این جلسه، حکم سرپرستی توسط ولایتی رئیس هیئت موسس و هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی به طهرانچی اعطا شد.

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

برچسب‌ها:

نظر شما