شناسهٔ خبر: 27518316 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

رئیس امور ورزش شرکت پالایش نفت آبادان؛

هدف ما جوانگرایی و بومی سازی است/گزینه ی اول هدایت تیم فوتسال بانوان رز جدیدی زاده بود

احمد پارو گفت: هدف ما جوانگرایی و استفاده حداکثری از استعدادهای بومی آبادان است.

صاحب‌خبر -

احمد پارو رئیس امور ورزش شرکت پالایش نفت آبادان در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار برنا، در حاشیه حضور در تمرین تیم بسکتبال نوجوانان دختر پالایش نفت در سالن شماره دو مجموعه ورزشی 17 شهریور آبادان، در خصوص سیاست‌های پیش روی این باشگاه اظهار کرد: رویکرد اصلی ما جوانگرایی و بومی سازی است. در همین راستا سعی کرده ایم تمرکز خود را برای تیم داری بر استفاده از نوجوانان، جوانان و به طور کلی استعدادها و داشته های خود بگذاریم.

وی در پاسخ به پرسش برنا پیرامون موارد مطرح شده در خصوص عدم همکاری امور ورزش پالایشگاه با کادر فنی تیم فوتسال پالایش نفت آبادان، که سال گذشته مقام قهرمانی را در لیگ برتر کسب کردند، گفت: گزینه ی اول ما برای هدایت این تیم خانم"رز جدیدی زاده" بود. اولین جلسه را هم با ایشان گرفتیم، اما وی معتقد بود سرپرست تیم را خودش انتخاب کند، در حالی که هیج جا اینگونه مرسوم نیست. ما عنوان کردیم که در این خصوص باشگاه تصمیم گیری می کند، که مورد مخالفت صریح ایشان واقع شد.

پارو افزود: این در حالی بود که طی دستور العمل های ارسالی وزارت نفت که مستندات آن موجود و قابل ارائه می باشد، امور ورزش پالایشگاه فقط می تواند در سال 97 به میزان 40 درصد بودجه ی سال 96 هزینه کند. برای مثال اگر تیمی در سال گذشته 400 میلیون تومان هزینه داشته است امثال نمی‌تواند بیش از 160 میلیون تومان هزینه کند. این اتفاق در حالی افتاد که کادر فنی و بازیکنان ملی پوش و غیر بومی تیم فوتسال بانوان پالایش نفت ارقامی بیشتر از سال گذشته را درخواست کردند. با این وجود تمام تلاشمان را برای حفظ تیم کردیم، اما به خاطر اختلاف نظر بر سر انتخاب سرپرست، این امر میسر نشد. تیم کنونی هم اکثرا بومی هستند و با انگیزه ی خوبی پای به مسابقات گذاشتند.

رئیس امور ورزش شرکت پالایش نفت آبادان در خصوص تیم های بسکتبال بانوان پالایش نفت نیز تصریح کرد: خوشبختانه در تمام رده های سنی بسکتبال بانوان کارهای خوبی انجام شده است و تیم‌های پایه ما با استفاده از مربیان  دلسوز در حال آموزش و ارائه تمرین به بازیکنان خود هستند.

 

 

 

نظر شما