شناسهٔ خبر: 27518057 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

رونمایی از آلبوم صوتی خاطرات آزاده «ایرج دولت‌نژاد»

به مناسبت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی، محفل خاطره گویی آزادگان در اردبیل برگزار و از آلبوم صوتی خاطرات آزاده «ایرج دولت نژاد» در حوزه هنری اردبیل رونمایی و از سه تن از آزادگان تجلیل به عمل آمد.

صاحب‌خبر -

محفل خاطره گویی آزادگان و رونمایی از آلبوم صوتی خاطرات آزاده ایرج دولت نژاد در اردبیلبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از اردبیل، به مناسبت 26 مرداد سالروز بازگشت آزادگان به میهن، محفل خاطره گویی آزادگان در اردبیل برگزار و از آلبوم صوتی خاطرات آزاده «ایرج دولت نژاد» در حوزه هنری اردبیل رونمایی شد.

در این محفل که به همت حوزه هنری استان، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان، تیپ 40 متحرک هجومی ارتش، بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، شرکت آب منطقه ای استان و امور ایثارگران استانداری اردبیل در تالار مرحوم «جابر اناصری» حوزه هنری استان اردبیل برگزار شد «دکتر «امیر رجبی» رییس حوزه هنری استان اردبیل قدم برداشتن در راه اعتلای فرهنگ دفاع مقدس را وظیفه تمام دستگاه ها و نهادها دانست و بر اهتمام در این راه خطیر تأکید کرد.

در ادامه «بهمن میکائیلی»، « یاور عبدی» و «صادق پام» از آزادگان ارتش، بسیج و سپاه استان به بیان خاطرات خود از دوران اسارت پرداختند.

سپس از آلبوم صوتی خاطرات آزاده «ایرج دولت نژاد» برگرفته از کتاب خاطرات خودنوشت او با عنوان «خاکریزهای طلایی» رونمایی و از آزادگان خاطره گوی محفل تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

 

نظر شما