شناسهٔ خبر: 27517175 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: خرداد | لینک خبر

نماینده مردم جلفا در مجلس مطرح : لیگ برتر فوتبال تعطیل شود!

صاحب‌خبر -
خرداد:نماینده مردم جلفا در مجلس شورای اسلامی گفت که یا توهین‌های قومیتی در بازی‌های فوتبال به پایان برسد یا این‌که برای آسیب ندیدن وحدت ملی لیگ فوتبال تعطیل شود.

به گزارش خرداد به نقل از ایسنا ،محمد حسن‌نژاد در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکری به رییس جمهور، رییس سازمان محیط زیست و وزیر نیرو گفت: گویا اهمیت دریاچه ارومیه فقط کارکرد تبلیغاتی برای انتخابات دارد. دو سال است که از سوی نمایندگان و سازمان محیط زیست این موضوع پیگیری نمی‌شود. عملا این دریاچه خشک شده است. رییس جمهور در این باره توجه جدی داشته باشد.

 

وی در تذکری به وزیر کشور، وزیر ورزش و سازمان صداوسیما، اظهار کرد: موضوع فوتبال اخیرا وحدت ملی را زیرسوال برده است. در هر بازی استقلال و پرسپولیس به تیم‌های شهرستانی بدترین توهین‌ها انجام می‌شود، ولی به جای برخورد با توهین‌کنندگان 40 نفر از هواداران تراکتورسازی بازداشت می‌شوند.

نماینده مردم جلفا در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در بازی پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان افرادی فحاشی کردند ولی دوربین صداوسیما بر روی هموطنی زوم می‌کند که لباس بختیاری بر تن دارد. گویا عده‌ای اهمیت وحدت ملی و تمامیت ارضی را نمی‌دانند یا در این خصوص به صورت جدی برخورد شود یا اگر قرار است این شیوه ادامه پیدا کند، لیگ برتر فوتبال تعطیل شود. اتفاقات اهواز و ورزشگاه آزادی مضر وحدت ملی است.

 

حسن‌نژاد در پایان گفت: وزیر ورزش با افتخار می‌گوید همه بدهی‌های استقلال و پرسپولیس پرداخت شده، ولی همین وزیر می‌گوید برای پرداخت هزینه‌های کی‌روش پول ندارد. چگونه است که این وزارتخانه برای استقلال و پرسپولیس صدها میلیارد هزینه می‌کند.

نظر شما