شناسهٔ خبر: 27516922 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

جانشین سپاه ولی عصر (عج) خوزستان:

کودتای 28 مرداد نتیجه اعتماد به آمریکاست

اهواز- ایرنا – جانشین سپاه ولیعصر(عج)خوزستان گفت: سرنگونی دولت قانونی ایران با کودتای 28 مرداد در سال 1332 نتیجه اعتماد و مذاکره با آمریکایی ها است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، سردار محمود معین پور یکشنبه در آیین تکریم و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه هندیجان افزود: آمریکایی ها در طول تاریخ نشان داده اند که بدعهدند و با کشورها سر سازگاری ندارند و همواره تلاش دارند کشورهایی را که غلام حلقه به گوش آنها نیستند به اسارت گرفته، در دام خود انداخته و از آنها بهره کشی کنند.
وی گفت: تاریخ آمریکا سراسر جنایت و سرافکندگی است و حوادثی که امروزه برای مردم مظلوم و بی پناه یمن توسط آل سعود جنایتکار صورت می گیرد با بمب های اهدایی آمریکا انجام می شود.
وی افزود: آمریکایی ها کسانی هستند که اعتقادشان بر این است که مردم یا باید برده آنها باشند و یا از صحنه روزگار محو شوند. جرم ما این است که نمی خواهیم غلام حلقه به گوش آنها باشیم؛ آنها در این 40 سال انواع توطئه ها را ضد این نظام برنامه ریزی کردند.
سردار معین پور ادامه داد: جنایت هایی مانند ساقط کردن هواپیمای مسافربری، برنامه ریزی کودتای نوژه و... نشان داد که آمریکا سر سازگاری ندارد و محال است که روزی بیاید که ما و آمریکایی ها سر یک میز بنشینیم و در یک مسیر حرکت کنیم مگر اینکه ما از دین خود دست برداریم یا آمریکایی ها از اصول خود عقب نشینی کنند و البته هر دو محال است. این در واقع جنگ حق و باطل است، از ابتدا بوده و ادامه خواهد داشت و هر دو طرف هم جدی هستند.

** حضور مردم اثر گذار و قدرت برتر است
جانشین سپاه ولیعصر(عج)خوزستان با بیان اینکه قدرت ما مردمی و عمق استراتژیک ما این مردم عزیز و قهرمان هستند بیان کرد: شما فکر می کنید توپ، تانک و موشک کارساز است؟، اگر اینها کارساز بودند در جنگ های 33 و 22 روزه لبنان و غزه دشمن می توانست موفق شود. مگر نه اینکه بیش از 6 سال با موشک زدن، هواپیما فرستادن و... آمریکایی ها، انگلیسی ها و اروپایی ها جمع شدند که رییس جمهور قانونی سوریه را سرنگون کنند ولی موفق نشدند و نتوانستند اقدامی انجام دهند و نتیجه ای جز شرمندگی برای خودشان نداشت.
سردار معین پور افزود: حضور مقتدرانه مردم پشت سر نظام و رهبری دشمن را مجبور می کند سر تعظیم فرود آورد و این مردم در ادوار مختلف نشان داده اند که مردمی هستند که با وجود مشکلاتی که از سوی دشمنان یا بی تدبیری مسئولان ایجاد شده است با ولایت بوده و نظام خود را دوست دارند و این قدرت ماست.
وی ادامه داد: مسئولان نظام از کشوری تا لشکری باید قدر این مردم را بدانند و به آنها خدمت کنند و نباید اجازه داد بیش از این به مردم فشار آید؛ باید با تدبیر مدیریت کرد و فشار را از روی دوش مردم برداشت. کار جهادی و انقلابی می خواهد، با پشت میز نشستن و تنها در ساعت اداری و برگزاری همایش مشکلات حل نمی شود، باید در عرصه و صحنه بود و مسئولان مومن و انقلابی در تلاش هستند تا کار را پیش ببرند و مشکلات مردم را حل کنند.
وی با اشاره به اینکه خوزستان بیش از 70 شهید مدافع حرم تقدیم کرده است افزود: این عزیزان جان بر کف کیلومترها آن طرف تر رفتند تا دفاع کنند و مردم ما در آرامش باشند و گزندی به آنها نرسد و خدا را شکر مردم و مسئولان قدر آنها را می دانند.

** شرایط حضور بسیجیان برای مقابله با جنگ اقتصای فراهم شود
جانشین سپاه ولیعصر(عج)خوزستان گفت: همه نیروهای مسلح خادمان مردم هستند و برای ما بزرگترین اجر رفاه و امنیت مردم و خانواده های آنهاست. در بسیج برنامه ریزی برای کمک به دولت جمهوری اسلامی انجام می دهیم، ظرفیتی که سپاه و بسیج دارد را در طبق اخلاص گذاشته ایم و آماده کمک و هرگونه جانفشانی می باشیم. ما زیر بار دین مردم هستیم و در حوزه های اقتصاد مقاومتی، بهداشت و درمان برنامه ریزی، خدمات خود را صادقانه به مردم تقدیم می کنیم.
وی افزود: هم اکنون جنگ تمام عیار اقتصادی است و باید شرایط حضور بسیجیان را به عنوان پیش قراولان فراهم کرد.
سردار معین پور گفت: در آستانه جشن 40 سالگی این انقلاب هستیم و زیبنده نیست گرد و غبار اینقدر بر سر و روی برخی مناطق ما به ویژه خوزستان باشد و می توان با برنامه ریزی و هماهنگی در حوزه کشوری این محرومیت ها را برطرف کرد.
وی با اشاره به احداث پالایشگاه ستاره خلیج فارس توسط قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا افزود: این پالایشگاه به همت فرزندان شما احداث و به بهره برداری رسید. دشمنان این انقلاب وقتی که قرارگاه سازندگی سپاه وارد شد چه سر و صدایی برای جدا کردن نیروهای انقلابی از مردم به راه انداختند و می خواستند این فرصت خدمت را سد کنند. آنها می خواهند مانند آنچه بر سر رژیم شاهنشاهی آوردند ما نیز برای انجام کوچکترین کاری محتاج خارجیان باشیم.
وی گفت: امروزه افرادی که در این قرارگاه سازندگی مشغول فعالیتند جوانان مردمی هستند که عضویت نظامی و پاسداری هم ندارند. امروزه ظرفیتی که در ایران و جوانان ما چه زن و چه مرد وجود دارد بی نظیر است و باید شرایط را برای خدمت رسانی آنها فراهم کرد.
در این آیین از سرهنگ مرتضی عجم دشتی نژاد فرمانده پیشین ناحیه مقاومت بسیج هندیجان تقدیر و سرهنگ عبدالحسن بعنونی نژاد به عنوان فرمانده جدید این ناحیه معرفی شد.
شهرستان هندیجان در جنوب خوزستان قرار گرفته و یکی از بنادر مهم تجاری و صیادی این استان است.
7163/ 6037

نظر شما