شناسهٔ خبر: 27515869 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

بررسی بحث دارو و تجهیزات پزشکی با حضور قاضی‌زاده هاشمی و لاریجانی در کمیسیون بهداشت

عضو هیئت رئیسه کمیسیون بهداشت از بررسی دارو و تجهیزات پزکشی با حضور رئیس مجلس و وزیر بهداشت در جلسه امروز عصر این کمیسیون خبر داد.

صاحب‌خبر -

بررسی بحث دارو و تجهیزات پزشکی با حضور قاضی‌زاده هاشمی و لاریجانی در کمیسیون بهداشتمرتضی خاتمی نایب رئیس اول کمیسیون بهداشت و درمان در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در تشریح نشست امروز این کمیسیون، گفت: جلسه امروز با موضوع دارو و تجهیزات پزشکی و با حضور علی لاریجانی رئیس مجلس، قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت، معاون غذا و دارو و معاون بانک مرکزی برگزار شد.

وی تصریح کرد: وزیر بهداشت گزارشی از تنظیمات و اقدامات دارویی خود در کشور به منظور جلوگیری از مشکلات، در جلسه ارائه کرد و برخی اعضا هم مطالبی درباره وضعیت محیطی دارو بیان کردند.

خاتمی تصریح کرد: قاضی زاده هاشمی یک سری پیشنهادات را برای مجلس به منظور پیگیری توسط لاریجانی مطرح کرد که در نهایت رئیس مجلس بعد از جمع بندی دستوراتی را ارائه کرد و از کمیسیون بهداشت خواست تا جلساتی را برای پیگیری برخی مسائل برگزار کند.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون بهداشت و درمان مجلس تأکید کرد: بحث کمبود دارو در کشور مطرح نیست و تنها به دلیل آنکه برخی پزشکان خارج از بحث فارماکوپه برخی داروها را برای بیمار می‌نویسند و بیمار به دلیل نبود آن یا گرانی نمی‌تواند آن دارو را تهیه کند، این موضوع به عنوان کمبود دارو مطرح می‌شود که اینگونه نیست.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما