شناسهٔ خبر: 27515532 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

گزارش خبرنگار اعزامی برنا از جاکارتا؛

سه پیروزی حاصل تلاش ووشوکاران ایران/ سیفی هم برنده شد

ووشوکار پرافتخار ایران به نخستین پیروزی خود در بازی های آسیایی دست یافت تا امیدهایش برای تکرار موفقیت در این رویداد مهم افزایش یابد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، رقابت های ووشوی هجدهمین دوره بازی های آسیایی از امروز (یکشنبه) آغاز شد و پنج روز ادامه خواهد داشت.در رقابت های نوبت عصر امروز، «الهه منصوریان»، «عرفان آهنگریان» و «محسن محمدسیفی» به مصاف حریفان رفتند و با کسب سه پیروزی ارزشمند راهی دور بعدی شدند.

در وزن منهای 52 کیلوگرم ساندای بانوان «الهه منصوریان» دارنده 2 مدال طلای جهان و 2 نقره و برنز بازی های آسیایی در دور نخست با «دوی یومنام» از هند مبارزه کرد و در پایانی پیکاری سخت و نزدیک به پیروزی دست یافت.سانداکار هندی، مدال نقره مسابقات جهانی سال 2015 و برنز بازی های آسیایی 2014 اینچئون را در کارنامه خود دارد.

با این اوصاف منصوریان در مرحله یک چهارم نهایی با «تی تو» از ویتنام مبارزه خواهد کرد.در وزن منهای 60 کیلوگرم ساندای مردان «عرفان آهنگریان» قهرمان آسیا و بازی های کشورهای اسلامی برابر «سوانترون» از تایلند در همان راند نخست به بردی قاطعانه دست یافت تا در یک هشتم نهایی با «هلال محمد» یمنی مبارزه کند.

در آخرین مبارزه «محسن محمدسیفی» ستاره پرافتخار ووشوی ایران، دارنده چهار مدال طلای جهان و 2 طلای بازی های آسیایی برابر «امیر اسماعیل اوف» از قزاقستان ایستاد و با ارائه فنون مختلف این رقیب را از پیش روی برداشت و صعود کرد.سانداکار کشورمان با برتری در این دیدار به یک چهارم نهایی رسید تا طی روزهای آینده برابر «خوتسومبات» از لائوس مبارزه کند.

نظر شما