شناسهٔ خبر: 27515481 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه جام‌جم | لینک خبر

محرومیت در انتظار داوری بازی ذوب‌آهن-سپاهان؟!

اخراجی که جنجال کرد

دقیقه 64 بازی ذوب‌آهن و سپاهان، در حالی که شاگردان امید نمازی در تلاش بودند تا هر طور شده گل‌های خود را جبران کنند، وحید کاظمی، داور مسابقه زبیر نیک نفس را از زمین بازی اخراج کرد. بازیکن ذوب‌آهن در برخوردی که با بازیکن سپاهان داشت از زمین مسابقه اخراج شد.

صاحب‌خبر -

داور هم به صحنه کاملا نزدیک بود و با اخراج بازیکن ذوبآهن، جنجال ساز شد. ویدئوی این اخراج بعد از مسابقه در فضای مجازی منتشر شد و خیلی از هواداران تعجب کردند چطور کاظمی بهخاطر خطایی که شاید در بدترین حالت کارت زرد داشته باشد، بازیکن ذوبآهن را اخراج کرده است؟ با وجود اینکه تیم نمازی ده نفره شد اما یک گل به سپاهان زد و بیشک اگر زبیری اخراج نمیشد، آنها شانس این را داشتند که یک کام بک رویایی به مسابقه داشته باشند. امید نمازی سرمربی ذوبآهن در این باره به جامجم میگوید: «به طور کلی اشتباهات داوری به ضرر ما بود. اخراج زبیر هم برای خود ما عجیب بود چون داور نزدیک صحنه قرار داشت. متاسفانه امسال اشتباهات به ضرر ما بوده است.» سعید آذری مدیرعامل ذوبآهن هم در اینباره میگوید: «امسال اشتباهات متاسفانه به ضرر ماست. داور بازی اشتباه فاحشی روی اخراج نیکنفس انجام داد. امسال طوری شده که داوران مرتب اشتباه میکنند و عذرخواهی میکنند. پس تکلیف امتیازهای از دست رفته ذوب آهن چه میشود؟!»

با توجه به اشتباه فاحش داور مسابقه در اخراج بازیکن ذوبآهن، آن هم در شرایطی که در چند قدمی صحنه قرار داشت، به احتمال زیاد کمیته داوران محرومیتی یک یا دو هفتهای برای کاظمی در نظر خواهد گرفت.

نظر شما