شناسهٔ خبر: 27515448 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه جام‌جم | لینک خبر

جنجال دوباره در دروازه استقلال

شفر ناراحتی حسینی را تائید کرد

دوباره در چهارچوب استقلال، جنجال راه افتاده است. سیدحسین حسینی و مهدی رحمتی، بازیکنانی نیستند که انگار با هم کنار بیایند. با وجود آنکه حسینی حس و انگیزه جوانی دارد، ولی امسال در شروع فصل بازی را به مهدی رحمتی باخته است. حسینی قرار بود در تابستان از استقلال جدا شود ولی مدیران استقلال با این عنوان که در ترکیب ثابت است، او را حفظ کردند.

صاحب‌خبر -

این بازیکن هم توقع داشت تا در فصل جدید دوباره در ترکیب ثابت استقلال باشد اما کار را با نیمکت‌نشینی شروع کرده است. او هفته اول را به‌خاطر مصدومیت از دست داد ولی در سه هفته بعدی، به‌خاطر آن‌که مهدی رحمتی از نظر شفر بهتر بوده، روی نیمکت نشست. بعد از بازی پارس‌جنوبی جم، حسینی بسیار شاکی بود و همراه تیم به تهران بازنگشت. او در رختکن تیم هم با رفتارهایش نشان می‌داد چقدر ناراحت است. او اردوی تیم را ترک کرد ولی بعد از 24 ساعت به این نتیجه رسید که بهتر است ماجرا را یکجوری جمع کند! به همین دلیل وقتی خبرنگاران تماس گرفتند ناراحتی‌اش را رد کرد و گفت تنها مرخصی گرفته و رفته است.

شفر اما با این وجود ناراحتی حسینی را از نیمکت نشینی تائید می‌کند و دراین‌باره می‌گوید: «من همه چیز را می‌دانم. قبلا هم گفتم پشت سرم هم چشم دارم و از صورت بازیکن شرایط او را می‌فهمم. وقتی من شماره2 هستم، برای شماره یک می‌جنگم. در حال حاضر حسینی نمی‌تواند در بازی بعدی بازی کند و باید کار کند تا در بازی‌های بعدی حضور داشته باشد.»

در حالی که همه مسئولان استقلال تلاش کردند تا ناراحتی حسینی را رد کنند، شفر خیلی شفاف ناراحتی این بازیکن را تائید کرد.

نظر شما