شناسهٔ خبر: 27515402 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

بسته‌های تحصیلی بین دانش آموزان بی‌بضاعت توزیع می‌شود

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر با تاکید بر رسیدگی بیشتر به دانش‌آموزان نیازمند گفت: در آستانه سال تحصیلی جدید بسته‌های تحصیلی و آموزشی از سوی اوقاف و امور خیریه بین دانش آموزان بی‌بضاعت استان بوشهر توزیع می‌شود.

صاحب‌خبر -

بسته‌های تحصیلی بین دانش آموزان بی‌بضاعت توزیع می‌شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، احمد لطفی ظهر امروز در نشست با مسئولان اوقاف و امور خیریه استان بوشهر با قدردانی از توجه این اداره در رسیدگی به مشکلات افراد محروم و فقیر اظهار داشت: توانمند سازی و خودکفایی محرومان مهم‌ترین اولویت کاری کمیته امداد است و در این راستا از همه دستگاه‌ها و سازمان‌های حمایت‌گر کمک می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه خیلی از فعالیت‌های کمیته امداد و سازمان اوقاف در کمک به نیازمندان مشترک است افزود: این برنامه‌ها و فعالیت‌ها مشترک در زمینه‌های فرهنگی، قرآنی، کمک هزینه ازدواج نیازمندان، اهدای جهیزیه، اطعام ایتام و اهدای بسته تحصیلی به دانش آموزان نیازمند اجرا می‌شود.

لطفی، منابع اعتباری کمیته امداد برای کمک به نیازمندان را محدود دانست و بیان کرد: برای خدمات رسانی خوب و با کیفیت به محرومان، نیاز است از ظرفیت‌های سایر سازمان‌ها و ارگان‌ها از جمله اوقاف و امور خیریه که تعامل خوبی با کمیته امداد دارد برای خدمت رسانی به قشر نیازمند استان استفاده می‌شود.

مدیر کل کمیته اداد استان بوشهر با بیان اینکه اوقاف و امور خیریه نهادی است که همواره برای ترویج و توسعه شعائر اسلامی جامعه تلاش می‌کند، گفت: اگر وقف در حوزه خدمت رسانی به محرومان ونیازمندان جامعه گسترش پیدا کند بسیاری از مشکلات و محرومیت‌ها از بین می‌رود.

وی، با تاکید بر رسیدگی بیشتر به دانش‌آموزان نیازمند گفت: در آستانه سال تحصیلی جدید بسته‌های تحصیلی و آموزشی از سوی اوقاف و امور خیریه بین دانش آموزان بی‌بضاعت استان بوشهر توزیع می‌شود.

در این دیدار حجت الاسلام محمدرضا اسماعیل‌پور ضمن ابراز خرسندی از همکاری و تعامل کمیته امداد و سازمان اوقاف و امور خیریه، برای رفع مشکلات نیازمندان، آمادگی خود را به منظور همکاری در طرح‌های مشترک کمیته امداد اعلام کرد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر با تاکید بر اینکه کمیته امداد نهادی خدمت رسان و امین مردم است، بیان کرد: اداره کل اوقاف و امور خیریه استان در راستای استفاده از ظرفیت‌های مختلف به منظور ترویج سنت حسنه وقف اقدامات متعددی را انجام می‌دهد.

حجت الاسلام اسماعیل‌پور با اشاره به هم افزایی امکانات و توانمندی‌های دو دستگاه برای ارائه خدمات مؤثر به نیازمندان، خاطر نشان کرد: کمک به ازدواج جوانان نیازمند، اهداء جهیزیه، اهداء سبد غذایی به نیازمندان و مباحث فرهنگی از جمله طرح‌های مشترک بین این دو نهاد است.

انتهای پیام/م

بسته‌های تحصیلی و آموزشی بین دانش آموزان بی‌بضاعت استان بوشهر توزیع می‌شود

نظر شما