شناسهٔ خبر: 27515349 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه جام‌جم | لینک خبر

مرتضی پورعلی‌گنجی بعداز رفتن به لیگ بلژیک:

یوپن به من باور داشت

مرتضی پورعلی‌گنجی هم به اروپا رفت تا فصل جدیدی از زندگی فوتبالی خود را آغاز کند. او بازیکن توانمندی است و به همین دلیل وقتی یوپن، قعرنشین لیگ بلژیک را انتخاب کرد، انتقادهایی از او شد. هواداران مرتضی اعتقاد داشتند او می‌توانست به باشگاه بهتری ملحق شود. فقط لازم است به پیج باشگاه یوپن سر بزنید تا متوجه این انتقادها شوید. ایرانی‌ها به پیج این باشگاه هجوم برده‌ و نوشته‌اند که چرا مرتضی باید آنجا را انتخاب کند. پورعلی‌گنجی اما دید متفاوتی دارد و معتقد است پله پله بالا خواهد رفت.

صاحب‌خبر -

مرتضی تبریک به خاطر عقد قرارداد جدیدت. چه شد تصمیم گرفتی که باشگاه یوپن را انتخاب کنی؟

وقتی احساس کردم این باشگاه به من اعتماد دارد تصمیم گرفتم به این باشگاه ملحق شوم. در صحبتهایی که با مسئولان و از جمله ماکه لهله، سرمربی تیم داشتم، متوجه شدم به کار من باور دارند. به همین دلیل تصمیم گرفتم به تیم یوپن ملحق شوم. باید از مسئولان این باشگاه تشکر کنم و امیدوارم بتوانم برای این تیم مثمر ثمر بازی کنم.

پیشنهادات زیادی داشتی ولی انتخاب یوپن باعث شد تا انتقادهایی هم شود.

دوست دارم پله پله جلو بروم و تصور میکنم انتخاب یوپن میتواند من را به موفقیت نزدیک کند. انگیزه زیادی در این باشگاه وجود دارد. از سویی من همیشه هدفم این بود که بتوانم یک روز در اروپا بازی کنم. درست است که ترابوزون پیشنهاد خوبی به من داد ولی شرایط طوری نبود که باب میل من باشد. دوست داشتم در پست تخصصی خودم بازی کنم ولی ابتدا رئیس باشگاه به من گفت ممکن است در پست هافبک دفاعی از تو استفاده کنیم. بعد با سرمربی تیم جلسه داشتم. ایشان هم به من گفت شاید مجبور شویم در این پست تو را بازی دهیم که من گفتم میخواهم در پست تخصصی خودم بازی کنم. بعد هم رئیس باشگاه آن حرفها را در مطبوعات زد که برایم عجیب بود. اینکه من بخواهم در پست تخصصی خودم بازی کنم، درخواست زیادی است؟! خوشحالم که حالا تیم یوپن را انتخاب کردهام. دوست داشتم به اروپا بیایم و حالا به رویای خودم رسیدم. اگر در قطر میماندم پول خیلی خوبی میگرفتم ولی هدفم این است که در اروپا پیشرفت کنم.

فکر میکنی در بلژیک بتوانی موفق باشی؟

من همیشه تلاش کردهام تا بتوانم قابلیتهای خودم را در هر جایی که هستم، نشان دهم. از باشگاهها گرفته تا تورنمنتهای مختلف. فکر میکنم توانستهام این قابلیت و توانایی را نشان دهم. برای من بلژیک یک فرصت است تا خودم را بیشتر نشان دهم. امیدوارم بتوانم از فرصتی که در اختیارم قرار گرفته، نهایت استفاده را ببرم. انگیزه خیلی زیادی دارم. تنها چیزی که در ذهنم وجود دارد این است که بتوانم در زمین برنده باشم. قطعا در یوپن هم تنها یک هدف دارم و آن این که هر روز بهتر باشم. تمام تلاشم را میکنم تا بازیکن با ارزشی برای تیم باشم. بعد از امضای قرارداد اینقدر انگیزه داشتم که خیلی زود در محل تمرین تیم حاضر شدم و کارم را شروع کردم. روز جمعه با مربی بدنساز تیم کار کردم و دوست دارم هر چه زودتر بتوانم بازی کنم.

سعید اکبری

ورزش

نظر شما