شناسهٔ خبر: 27513781 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

اخبار برگزیده ۲۸ مرداد:

انجام بیش از ۱۰۰ هزار سیکل ناباروری/ نتایج نمایندگان ایران در نخستین روز بازی های آسیایی

انجام بیش از ۱۰۰ هزار سیکل ناباروری/ نتایج نمایندگان ایران در نخستین روز بازی های آسیایی/ تلاش شورا برای ماندن افشانی در بهشت و ... از جمله اخبار برگزیده اجتماعی خبرگزاری شبستان در ۲۸ مرداد ماه ۹۷ می باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار اجتماعی شبستان، معاون پژوهش و فناوری جهاددانشگاهی با بیان اینکه تاکنون ۱۰۰ هزار سیکل ناباروری در پژوهشگاه های رویان انجام شده است، گفت: در ۷ مرکز درمان ناباروری در سطح کشور، خدمات ارائه می دهیم و توانسته ایم به طور کامل نیاز بیماران این حوزه را برطرف کنیم.

 

تلاش شورا برای ماندن افشانی در بهشت

محسن هاشمی در حاشیه هشتادمین جلسه شورا گفت: صبح امروز پیش از آغاز جلسه علنی شورا جلسه هم اندیشی با حضور اعضا داشتیم.

 

رییس شورای اسلامی شهر تهران افزود: بررسی مصوبه مجلس در خصوص منع بکارگیری بازنشستگان یکی از محورهای مورد بحث در جلسه هم‌اندیشی بود.

 

وی افزود: به نظر می آید قانون منع بکارگیری بازنشستگان شامل حال شهردار تهران نمی شود و شورای شهر تهران سعی می کند تا تغییر مدیریتی در شهرداری نداشته باشیم.

 

ضرورت مشارکت وزارت کشور در مقوله اجتماعی شدن سلامت با محوریت عدالت در سلامت

دکتر سیدحسن هاشمی در نخستین نشست کمیسیون اجتماعی شدن نظام سلامت، اظهار داشت: اصل اجتماعی شدن نظام سلامت، مبتنی بر مشارکت است، یعنی مردم در اموری که به خودشان مربوط است، مشارکت کنند، اما متاسفانه در کشور این انگیزه کم است و مردم در این مقوله کمتر مشارکت می کنند، بنابراین نمی توان با اطمینان گفت، مدلی که در کشورهای غربی موفقیت آمیز بوده در کشور ما نیز با توفیق همراه است. 

 

در نخستین روز بازی های آسیایی۲۰۱۸ تاکنون ایران موفق شده دو مدال نقره بگیرد و این دو مدال در پومسه تکواندو به دست آمد. حسن یزدانی و علیرضا کریمی نیز در کشتی آزاد راهی فینال شدند تا دو مدال طلا در انتظار کاروان ایران باشد.

 

رای سوپرجام علیه استقلال ناعادلانه بود

حمد نوری، پیشکسوت تیم استقلال در گفتگو با خبرنگار ورزشی شبستان با بیان اینکه رای سوپرجام علیه استقلال ناعادلانه بود، گفت: آن زمان بازیکنان استقلال در حال بدنسازی بودند و تیم از شرایط خوب و مناسبی برخوردار نبود لذا رایی که مبنی بر انصراف استقلال صادر شد، اصلا صحت نداشت چون استقلال انصراف نداده بود،فقط مخالف برگزاری بازی در آن زمان بود و مسولان تیم گفتند بازی را به روز دیگری موکول کنید تا ما هم تا حدودی به شرایط مطلوب نزدیک شویم.

نظر شما