شناسهٔ خبر: 27513698 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

فرماندار پلدختر:

آزادگان جنگ تحمیلی پشتوانه‌های انقلاب‌اسلامی ایران هستند

پلدختر- فرماندار پلدختر، گفت: آزادگان جنگ تحمیلی پشتوانه‌های انقلاب اسلامی ایران هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، نعمت الله دستیاری به اتفاق جمعی از مسئولان با حضور در منزل سه آزاده سر افراز شهر پلدختر در دوران دفاع مقدس به نام های  «نصرت جودکی نژاد»، «شیخ عالی رحمتی» و «امیر مهری پور» از نزدیک با آنها گفت و گو کرد و از استقامت، صبر و رشادت آنها در دوران اسارت تجلیل به عمل آورد.

وی در این دیدارها که هر کدام به صورت جداگانه صورت گرفت، به صبر، استقامت و مقاومت آزادگان سرافراز ایران اسلامی اشاره کرد و گفت: آزادگان از افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند و همه ما از اراده محکم و پولادین آنها در زمان اسارت درس می گیریم و آنها پشتوانه های انقلاب اسلامی هستند.

فرماندار پلدختر افزود: آزادگان با مقاومت در مقابل شکنجه های دشمن در اسارت گاه ها و زندان های مخوف رژیم بعث عراق، استحکام ایمان قلبی و پایبندی خود به آرمان های مقدس امام راحل و انقلاب را نشان دادند.

دستیاری گفت: امنیت و اقتدار امروز جامعه مرهون رشادت های شهدا، ایثارگران، جانبازان و آزادگان است و ملت ما قدردان این عزیزان است.

در این دیدارها که با حضور فرماندار، بخشدار مرکزی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، جانشین سپاه و جمعی از مسئولان شهرستان پلدختر صورت گرفت از این آزادگان سرافراز با اهدا لوح سپاس و هدایایی تجلیل شد.

نظر شما