شناسهٔ خبر: 27513311 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

فرماندار گچساران:

افزایش ۱۷ درصدی اعتبارات گچساران در سال‌جاری/اولویت توزیع اعتبارات اتمام پروژه های نیمه‌تمام است

کمیته برنامه‌ریزی و توزیع اعتبارات سال 97 شهرستان گچساران به ریاست فرماندار و با حضور نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت در مجلس، روسای ادارات شهرستان گچساران در محل سالن کنفرانس فرمانداری برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا از گچساران، فرماندار گچساران در این جلسه با اشاره به اینکه اولویت توزیع اعتبارات با امسال با اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام بود، اظهار داشت: روسای ادارات باید سعی در جذب به موقع اعتبارات داشته باشند.

عبدالرحیم رحیمی با اشاره به یک‌هزار و 742 میلیارد ریال اعتبارات اختصاص یافته به شهرستان در سال‌جاری، خاطرنشان کرد: این اعتبارات از محل اعتبارات نفت، تملک‌ دارایی استانی، متوازن، ارزش افزوده مالیات و ارتقای شاخص‌ها برای تکمیل طرح‌های عمرانی نیمه تمام بین دستگاه‌های اجرایی این شهرستان توزیع شد.

وی از توزیع دو مرحله‌ای این اعتبارات خبر داد و افزود: این میزان اعتبار در 2 مرحله تیر و مرداد سال‌جاری بین دستگاه‌های اجراکننده پروژه‌های عمرانی و اقتصادی گچساران توزیع شده است.

رحیمی  گفت: سال 1397 یک‌هزار و 222 میلیارد و 330 میلیون ریال اعتبار نفت، 68 میلیارد ریال بودجه استانی و 145 میلیارد ریال اعتبار متوازن، 35 میلیارد ریال مالیات بر ارزش افزوده و 10 میلیارد از محل ارتقای شاخص های اقتصادی برای اجرای طرح‌های عمرانی این شهرستان در نظر گرفته شده است.

وی افزود: از میزان اعتبارات نفت اختصاص یافته به طرح‌های عمرانی این شهرستان یک‌هزار و 200 میلیارد و 500 میلیون ریال از محل یک سوم نفت و بقیه از محل 2 سوم نفت است که بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده در مناطق کمتر توسعه یافته شهری این شهرستان هزینه خواهد شد.

فرماندار گچساران گفت: میزان اعتبارات گچساران امسال نسبت به سال پیش 17 درصد افزایش یافته است که طرحهای توسعه خدمات شهری، روستایی و عشایری بیشترین اعتبار را در گچساران دریافت کردند.

رحیمی  از در دست اجراء بودن 300 طرح عمرانی در حوزه‌های مختلف شامل راه، انرژی، آب، عمران شهری و روستایی، بهداشت و درمان، ورزش، فضای آموزشی، گردشگری، فرهنگی و مذهبی در این شهرستان خبر داد.

وی ساخت جاده چهار خطه گچساران به به بهبهان، دوگنبدان باباکلان، بیمارستان نرگسی، دریاچه مصنوعی در پارک نفت و آب رسانی به زمین های کشاورزی را از مهمترین طرح های نیمه تمام در این شهرستان ذکر کرد.

نظر شما