شناسهٔ خبر: 27513233 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات | لینک خبر

برگزاری جلسات شورای اداری مدیران ICT و کارگروه دفاتر پیشخوان استان ایلام

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان ایلام در جلسه شورای اداری حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات از پوشش 41 درصدی آنتن دهی در مناطق شهری استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان ایلام،عباس بیرامی مدیرکل ICT استان در جلسه شورای اداری حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گفت: شرکت پست استان رتبه سوم ارزیابی کیفیت را کسب کرده و شرکت مخابرات استان رتبه چهارم ارزیابی کسب کرده اند .

وی افزود: با توجه به نزدیک شدن به ایام اربعین حسینی از همه مدیران خواستند که تمهیدات و برنامه لازم را همچون سنوات قبل،برنامه ریزی و اقدامات لازم را انجام دهند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان همچنین از کلیه واحدهای تابعه وزارت خواست که پروژه های قابل افتتاح در ایام هفته دولت را به اداره کل منعکس کنند.

دراین جلسه ملکی جهان مدیرکل سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی منطقه جنوب غرب وضعیت ارتباطی استان از لحاظ شاخصهای ارتباطی را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: سازمان تنظیم مقررات وارتباطات رادیویی منطقه جنوب غرب به صورت منظم و دوره ای پایش و رصد حوزه ارتباطی، نظارت بر دفاتر پیشخوان،تمدیدپروانه پیشخوان،نظارت بر اجرای پروژه هایی همچون USO و انجام درایو تست را انجام می دهد.

دراین جلسه هریک از مدیران حوزه ارتباطی استان گزارشی از حوزه های کاری خود از جمله پروژه فیبرنوری2، آخرین وضعیت پروژه فیبرنوری مرزهای چیلات و چنگوله، پروژه سیماک و جی نف ،تسهیلات اشتغالزایی ، فاز دو نصب خودپرداز های روستایی ،نصب BTS در جاده مواصلاتی مهران و ارتقاء ظرفیت شبکه را ارایه کردند.

مدیرکل تنظیم مقررات وارتباطات رادیویی منطقه جنوب غرب در پایان این جلسه باFCP های استان نیزجلسه ای برگزارکردند. دراین جلسه هریک فعالان بخش خصوصی استان به بیان مشکلات خود پرداختند.

 همچنین مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان و مدیر تنظیم مقررات منطقه جنوب غرب در جلسه کارگروه دفاترپیشخوان و دولت الکترونیک در استانداری شرکت کردند.

در ابتدای این جلسه درویشی معاون اقتصادی استانداری ایلام  نگاه به حوزه ICT را یک نگاه ویژه توصیف کردند و انتظار از این حوزه بخصوص در بحث اشتغالزایی را بالا بیان کردند.

وی در ادامه نگاه به دفاترپیشخوان را تاقبل از این دولت یک نگاه صوری توصیف و خاطرنشان کرد: در بحث دفاترپیشخوان باید نگاه ما واقعی باشد.

این مقام مسوول افزود: باتوجه  به اینکه دولت چابک سازی کارهها را در نظر دارد دستگاههای اجرایی استان بایدخدمات خود رابرون سپاری تا در وقت وهزینه مردم صرفه جویی شود در ضمن اینکه برون سپاری نباید مانع ارایه خدمت دستگاه ها از طریق سایر کانال های دسترسی الکترونیکی شود.

نظر شما