شناسهٔ خبر: 27513215 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

افزایش ۱۷ درصدی اعتبارات گچساران در سال‌جاری اولویت توزیع اعتبارات اتمام پروژه های نیمه‌تمام است

کمیته برنامه‌ریزی و توزیع اعتبارات سال 97 شهرستان گچساران به ریاست فرماندار و با حضور نماینده مردم شهرستان‌های

صاحب‌خبر -

کمیته برنامه‌ریزی و توزیع اعتبارات سال 97 شهرستان گچساران به ریاست فرماندار و با حضور نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت در مجلس، روسای ادارات شهرستان گچساران در محل سالن کنفرانس فرمانداری برگزار شد.

به گزارش ایلنا از گچساران، فرماندار گچساران در این جلسه با اشاره به اینکه اولویت توزیع اعتبارات با امسال با اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام بود، اظهار داشت: روسای ادارات باید سعی در جذب به موقع اعتبارات داشته باشند.

عبدالرحیم رحیمی با اشاره به یک‌هزار و 742 میلیارد ریال اعتبارات اختصاص یافته به شهرستان در سال‌جاری، خاطرنشان کرد: این اعتبارات از محل اعتبارات نفت، تملک‌ دارایی استانی، متوازن، ارزش افزوده مالیات و ارتقای شاخص‌ها برای تکمیل طرح‌های عمرانی نیمه تمام بین دستگاه‌های اجرایی این شهرستان توزیع شد.

وی از توزیع دو مرحله‌ای این اعتبارات خبر داد و افزود: این میزان اعتبار در 2 مرحله تیر و مرداد سال‌جاری بین دستگاه‌های اجراکننده پروژه‌های عمرانی و اقتصادی گچساران توزیع شده است.

رحیمی  گفت: سال 1397 یک‌هزار و 222 میلیارد و 330 میلیون ریال اعتبار نفت، 68 میلیارد ریال بودجه استانی و 145 میلیارد ریال اعتبار متوازن، 35 میلیارد ریال مالیات بر ارزش افزوده و 10 میلیارد از محل ارتقای شاخص های اقتصادی برای اجرای طرح‌های عمرانی این شهرستان در نظر گرفته شده است.

وی افزود: از میزان اعتبارات نفت اختصاص یافته به طرح‌های عمرانی این شهرستان یک‌هزار و 200 میلیارد و 500 میلیون ریال از محل یک سوم نفت و بقیه از محل 2 سوم نفت است که بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده در مناطق کمتر توسعه یافته شهری این شهرستان هزینه خواهد شد.

فرماندار گچساران گفت: میزان اعتبارات گچساران امسال نسبت به سال پیش 17 درصد افزایش یافته است که طرحهای توسعه خدمات شهری، روستایی و عشایری بیشترین اعتبار را در گچساران دریافت کردند.

رحیمی  از در دست اجراء بودن 300 طرح عمرانی در حوزه‌های مختلف شامل راه، انرژی، آب، عمران شهری و روستایی، بهداشت و درمان، ورزش، فضای آموزشی، گردشگری، فرهنگی و مذهبی در این شهرستان خبر داد.

وی ساخت جاده چهار خطه گچساران به به بهبهان، دوگنبدان باباکلان، بیمارستان نرگسی، دریاچه مصنوعی در پارک نفت و آب رسانی به زمین های کشاورزی را از مهمترین طرح های نیمه تمام در این شهرستان ذکر کرد.

انتهای پیام

نظر شما