شناسهٔ خبر: 27511994 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

168 شهید کارمند ایلام هفته دولت تجلیل می شوند

ایلام - ایرنا - معاون امور اقتصادی استانداری ایلام گفت: همزمان با آغاز هفته دولت از 168 شهید کارمند این استان در اولین یادواره شهدای کارمند تجلیل می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، ایوب درویشی روز یکشنبه در نشست هماهنگی یادواره شهدای کارمند استان ایلام اظهار داشت: ششم شهریورماه و در ایام هفته دولت که به نام روز کارمند نامگذاری شده این مراسم با هماهنگی دستگاه های ذیربط برگزار می شود.
وی با بیان اینکه آنگونه که باید نتواسته ایم شهدای کارمند را معرفی کنیم و می طلبد در این حوزه کارهای موثر و بهتری انجام شود، افزود: 168 شهید کارمند در استان ایلام شناسایی شده اند که با یک برنامه منسجم و آبرومند در قالب یک یادواره برای خانواده های این عزیزان برگزار می شود.
درویشی یادآور شد: برگزاری برنامه های جنبی نظیر نصب بنر، تیزرهای تلویزیونی، پذیرایی، موسیقی، سرود و سایر برنامه ها توسط دستگاه های مرتبط از جمله شهرداری، فرهنگ و ارشاد اسلامی، آموزش و پرورش، بنیاد شهید، بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس، اطلاعات و شرکت های پالایش گاز و پتروشیمی در برگزاری این یادواره همراهی می کنند.
معاون امور اقتصادی استانداری ایلام گفت: با توجه به اینکه سر سلسله شهدای دولت شهیدان رجایی و باهنر از نمونه های نظام اداری هستند از کارمندان نمونه دستگاه های استان نیز در این روز تجلیل می شود.
وی با بیان اینکه تجلیل از کارمندان و دستگاه های نمونه نشان دهنده آرمان ها و راه شهدا است، تاکید کرد: رسانه ملی و خبرگزاری ها نیز باید به نحو شایسته ای اطلاع رسانی لازم برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را انجام دهند.
درویشی یادآور شد: هر مسئول موظف است از خانواده های شهدای دستگاه خود تجلیل و وسیله ایاب و ذهاب و پذیرایی آنان را فراهم کند.
وی با برشمردن وظایف مردم نسبت به آرمان‌های شهدا تصریح کرد: حفظ وحدت، دفاع از ولایت‌فقیه، رعایت تقوا و اخلاق اسلامی، امر به ‌معروف و نهی از منکر و توصیه به مسؤولان که تلاش کنید تا در کشور اسلامی رضایت‌مندی مردم کسب شود از جمله وصایای شهداست.
به گزارش ایرنا، یادواره شهدای کارمند ایلام هفته دولت ششم شهریور ماه در سالن فنی و حرفه ای ایلام با حضور مسئولان استان و خانواده های معظم شهدای کارمند برگزار می شود و با اهدا یادبودی از طرف دستگاه های مرتبط از آنان تجلیل بعمل می آید.
7180/6119

نظر شما