شناسهٔ خبر: 27511846 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات | لینک خبر

توسعه زیرساخت های ارتباطی بسترساز ایجاد اشتغال است

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد با اشاره به ایجاد بستر برای اشتغال های نوین گفت: با توسعه زیرساخت های ارتباطات و فناوری اطلاعات اشتغال های نوین ایجاد می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد، اکرم فداکار مدیر کل ICT استان در جلسه بررسی مشکلات حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات شهرستان میبد ضمن تشکر از حضور مدیران و اعضای حاضر در جلسه به بیان اهداف و سیاست های کلان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در حوزه های مختلف از جمله اشتغال، توسعه زیرساخت‌های ارتباطی پرداخت.

وی با اشاره به توسعه زیرساخت های ارتباطی و فناوری در شهرستان میبد و هدف از آن که اشتغال جوانان در کسب و کارهای اینترنتی و تامین محتوا توسط آنهاست، بیان کرد: شرکت مخابرات ایران درصدد برگزاری دوره آموزشی توانمندسازی در حوزه کسب و کارهای دیجیتال و نوپاست و در این راستا شهرستان میبد به توجه به جمعیت، پتانسیل های موجود و جوانان مستعدی که دارد از جمله شهرستان‌هایی است که برای برگزاری این دوره آموزشی انتخاب شده است.

در این جلسه فرماندار شهرستان میبد نیز ضمن تشکر از حضور مدیران ارشد حوزه ICT استان، به ارایه توضیحاتی در باره مزیت ها و ظرفیت های موجود در شهرستان میبد پرداخت و مشکلات ارتباطی موجود در شهر و روستاهای شهرستان را مطرح کرد.

در ادامه گزارشی از وضعیت کنونی و مشکلات ارتباطی و مخابراتی شهر و روستاهای این شهرستان ارایه شد سپس هریک از مدیران ذیربط گزارشی را از اقدامات انجام شده و وضعیت حوزه فعالیت خود ارایه دادند.

این جلسه با مصوباتی در رابطه با توسعه ارتباطی شبکه تلفن ثابت و همراه روستاها و رفع مشکلات پوششی برخی از مناطق به پایان رسید.

نظر شما