شناسهٔ خبر: 27510302 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فرهیختگان آنلاین | لینک خبر

حاجیلو در گفت‌وگو با «فرهیختگان»:

فاصله استقلال با صدر خیلی زود جبران می‌شود/ فولاد را می‌بریم تا برای السد روحیه بگیریم

بازی مقابل فولاد هم سخت است. آنها این هفته هم توانستند نساجی را شکست دهند و با یک روحیه خوب به دیدار ما می‌آیند اما به‌خاطر اینکه با یک روحیه خوب به مصاف السد‌قطر در لیگ قهرمانان برویم باید در این بازی پیروز شویم

صاحب‌خبر -
به گزارش «فرهیختگان آنلاین»، استقلال تهران در هفته چهارم لیگ برتر در جم مغلوب پارس‌جنوبی شد تا فرصت حضور در جمع بالانشینان را از دست بدهد. سرپرست این فصل استقلال اما معتقد است حق این تیم در دیدار مقابل پارس شکست نبوده زیرا بازیکنان عملکرد رضایت‌بخشی در این بازی داشتند و حداقل تساوی، بهترین نتیجه بوده است.

گفت‌وگوی «فرهیختگان» با اصغر حاجیلو را در ادامه می‌خوانید.

باخت بدی را مقابل پارس‌جنوبی جم تجربه کردید، آن هم در حالی که موقعیت‌های خوبی داشتید!

حرف شما را قبول دارم ما می‌توانستیم حداقل بازنده این بازی نباشیم. فکر می‌کنم یک مقدار بخت با ما یار نبود.  درست است که در 20 دقیقه اول عملکرد ما خوب نبود اما در ادامه سوار بر بازی بودیم و حتی می‌توانستیم در همان نیمه اول به گل هم برسیم. در نیمه دوم هم موقعیت‌های زیادی را از دست دادیم ضمن اینکه گلی که خوردیم هم روی یک غافلگیری بود.

عملکرد نماینده جم در این بازی چطور بود؟

پارس‌جنوبی جم فصل گذشته توانسته بود نتایج خوبی را در لیگ برتر به‌دست بیاورد. آنها امسال هم بازیکنان زیادی را از دست داده بودند اما باز هم عملکردشان مقابل استقلال بد نبود. اما همان‌طور که گفتم ما اگر کمی خوش‌شانس بودیم می‌توانستیم در این بازی شکست نخوریم.

اخیرا اتفاقات ناگواری در ورزشگاه‌های مختلف رخ می‌دهد. جو ورزشگاه جم را چطور ارزیابی کردید؟

انصافا جو ورزشگاه خوب بود و هواداران تیم پارس بی‌نظیر هستند. در طول 90 دقیقه هیچ بی‌احترامی‌ای از آنها ندیدیم و این نشان می‌دهد که تماشاگران آنها فهیم هستند. من به آنها بابت داشتن چنین تماشاگرانی تبریک می‌گویم.

بعد از بازی شایعاتی مبنی‌بر قهر سیدحسین حسینی و امتناعش از بازگشت به تهران به همراه تیم مطرح شد. ماجرا چه بود؟

اصلا بحث قهر مطرح نبود. حسینی با اجازه کادر فنی به شیراز رفت و این مرخصی را از خیلی وقت پیش گرفته بود. در تیم استقلال اصلا چنین بحث‌هایی مطرح نیست چون شفر اجازه نمی‌دهد بازیکنی چنین رفتارهایی داشته باشد.

فکر نمی‌کنید این باخت روی تیم‌تان تاثیر بگذارد؟

به نظر من ما در زمان مناسبی باخت را تجربه کردیم. این شکست به ما کمک خواهد کرد تا در ادامه ضعف‌های‌مان را پوشش دهیم و روی آنها کار کنیم. مطمئن باشید این باخت درس عبرتی است برای ما تا دیگر در بازی‌های پیش رو اشتباهی نداشته باشیم.

اما همین باخت‌ها باعث می‌شود امتیازتان با صدر جدول بیشتر شود.

فعلا که فاصله‌مان با صدر فقط چهار امتیاز است و این فاصله را می‌توانیم در آینده‌ای نزدیک جبران کنیم. البته این را هم باید بگویم من از بازی بچه‌ها در جم خیلی لذت بردم آنها در طول بازی عملکرد خوبی داشتند و این نشان می‌دهد که تیم در آینده بهتر از این هم خواهد شد. البته شما باید این را هم در نظر بگیرید که ما در چهار هفته اول بازی‌های سختی را انجام داده‌ایم به اصفهان رفتیم و به جم سفر کردیم و دو بازی سخت هم در تهران مقابل تراکتور و پیکان داشتیم. همه این تیم‌ها امسال شرایط خوبی دارند.

این هفته هم باید به مصاف فولاد بروید. یک بازی سخت دیگر!

بله، بازی مقابل فولاد هم سخت است. آنها این هفته هم توانستند نساجی را شکست دهند و با یک روحیه خوب به دیدار ما می‌آیند اما به‌خاطر اینکه با یک روحیه خوب به مصاف السد‌قطر در لیگ قهرمانان برویم باید در این بازی پیروز شویم. مطمئنا هواداران‌مان شرایط را می‌دانند و برای حمایت از ما به ورزشگاه می‌آیند. مطمئن باشید پیش از دیدار حساس مقابل السد یک پیروزی خوب را کسب می‌کنیم.

 

* نویسنده : حسن بابازاده روزنامه‌نگار

نظر شما