شناسهٔ خبر: 27510216 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه دنیای‌اقتصاد | لینک خبر

انتقاد ذوالقدر از ورود آقازاده ها و مافیا به سینما

انتخاب : فاطمه ذوالقدر، نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس می گوید: گزارشی بدست آمده که افرادی که هیچ استعداد و تخصصی ندارند صرفا به جهت داشتن پول بی‌حساب و کتاب، شرایط تولید و کار را برای دیگران سخت کرده و مافیای به راه انداخته اند که کانون کارگردانان نیز از این امر گله مند هستند.

صاحب‌خبر -

فاطمه ذوالقدر، نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس در گفت و گو با خبرنگار «انتخاب» گفت: حوزه فرهنگ به ویژه سینما به دلیل داشتن فارغ‌التحصیلان قابل ملاحظه دانشگاهی و فعالان صاحب استعداد و دانش که خواهان کار در این عرصه هستند، اهمیت فراوانی دارد و با توجه به آسیب های که امروز در فرایند تهاجم فرهنگی با آن مواجه هستیم ضرورت صیانت از رفتارهای اقتصادی در این عرصه به نحوی که بتوانیم رونق بیشتری در آن ایجاد کنیم لازم و ضروری است.

ذوالقدر درباره موضوع ورود آقازاده ها و پول های کثیف به سینما گفت: گزارشی بدست آمده که افرادی که هیچ استعداد و تخصصی ندارند صرفا به جهت داشتن پول بی‌حساب و کتاب، شرایط تولید و کار را برای دیگران سخت کرده و مافیای به راه انداخته اند که کانون کارگردانان نیز از این امر گله مند هستند.

او ادامه داد: این موضوع نیازمند انجام کار اطلاعاتی و شناخت کامل و با سرعت است که در کمیسیون فرهنگی این موضوع در دستور کار اولویت دار جهت بررسی قرار دارد که بر اساس ساز و کارهای قانونی پیش خواهیم رفت و هیچ محدودیتی هم برای مبارزه وجود ندارد.

نماینده تهران در مجلس تصریح کرد: اجازه نخواهیم داد که عرصه فرهنگ نیز آسیب های دیگر حوزه ها را ببیند چرا که چنانچه فرهنگ آسیب ببیند بحران در زیرساخت ها و اعتبار جامعه ایجاد خواهد شد.

 

نظر شما