شناسهٔ خبر: 27510060 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

سرهنگ همتی:

طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و احتکار در ایلام اجرا میشود

سه انبار احتکار لوازم خانگی و مواد دامی در شهر ایلام کشف کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا سرهنگ امیر همتی رئیس پلیس امنیت اظهار داشت:در راستای تشدید مبارزه با کالای قاچاق و کشف انبار های احتکار در سطح استان، این پلیس با محوریت اداره نظارت بر اماکن عمومی و همراهی گشت تعزیرات ،تعداد سه انبار احتکار لوازم خانگی و مواد دامی را پس از انجام کار اطلاعاتی در شهر ایلام کشف کردند. 

او افزود: در بازدید های به عمل آمده از انبار های فوق تعداد 60 دستگاه کولر اسپیلت گازی ، 44 هزار و 750 کیلو کنستانتره دامی ، 600قوطی مواد ویتامینه دامی، کشف و ضبط شد و نسبت به پلمب آنان اقدام و متصدیان به مرجع قضایی معرفی شدند.

رئیس پلیس امنیت عمومی انتظامی استان ایلام تصریح کرد:پلیس امنیت عمومی با محوریت اداره اماکن به صورت مستمر با اجرای طرح ها و گشت های مشترک با دیگر سازمان ها، نظارت بیشتری بر صنوف خواهد داشت و با صنوفی که اقدام به عرضه اجناس قاچاق و احتکار مایحتاج مردم می کنند برابر قانون با آنان برخورد خواهد شد.

سرهنگ امیر همتی در خاتمه اظهار داشت :از آنجائیکه رعایت ضوابط عمومی و اختصاصی صنوف خصوصاً بر همه اصناف واجب بوده و تذکرات لازم به اصناف داده شده است و از همشریان عزیز تقاضا می شود در صورت اطلاع از هرگونه تخلف صنفی مراتب را به شماره 0842182212 اعلام کنند.

 

 

نظر شما